Ervaringen barebackpad van Paardnatuurlijk?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

simodi

Ervaringen barebackpad van Paardnatuurlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 18:21

Ik overweeg de barebackpad van Paardnatuurlijk aan te schaffen.

Deze heeft een katoenen onderzijde (in tegenstelling tot andere merken die een anti-slip onderkant hebben) en dat heeft mijn voorkeur.
Ik heb namelijk al eens eerder een westernpad met zo'n onderkant geprobeerd (HAF pad) en dat beviel mijn paard erg slecht, dat anti-slip gevoel op haar rugharen vond ze duidelijk niet fijn. Daarom nu deze voorgenomen keuze.

Wie heeft er ervaring met de BBP? Hoor graag van jullie! (zowel positief als negatief)

missmarley

Re: Ervaringen barebackpad van Paardnatuurlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:22

Ik heb vorige maand deze aangeschafd:
http://www.horseshophorsepower.nl/produ ... cts_id=848
Bevalt me ook erg goed. De kniewrongen kun je verplaatsen of er zelfs uithalen. Hij zit super comfortabel en schuift bij mij niet.
De onderzijde is van 100% wol en irriteert het paard niet, misschien dat dit dan ook een optie voor je paard is?

Arabesk

Re: Ervaringen barebackpad van Paardnatuurlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:01

Ik heb 'm hier al een tijdje liggen, maar nog niet uitgeprobeerd, zal ik zeker z.s.m. gaan doen.

Ik had al een tijdje eentje van bestfriend, ik zal die vergelijken met die van PN.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 21:10

Ben benieuwd!
Die van Bestfriend heeft zo'n neoprene onderkant en dat wil ik beslist niet, maar ben wel benieuwd of een katoenen onderkant zoals die van Paardnatuurlijk een goed alternatief is.

xxFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 06:57

Bij ons op stal word er een ijslander mee gereden. En met een bitloos hoofdstel. Het gaat er echt mega goed mee

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 07:23

Ik heb er gisteravond op gereden, ik vind 'm prettiger dan de bestfriend bbp. De PN bbp blijft net zo goed liggen en geeft meer grip aan de ruiter dan die van bestfriend.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 13:28

Bedankt voor je reactie! (Arabesk)