Ik heb een vraagje over de savvy club. Ik heb er nu wat over gelezen. Ik heb begrepen dat het zeg maar een account is waardoor je bij heel veel informatie kan komen waar je, als je niet betaald, niet bij kunt.
Nu vroeg ik me af wat er nou allemaal op staat, is het écht veel informatie of ben je daar zo door heen zeg maar? En staan die levelpaketten er nou wel of niet op? Want ik lees de ene keer dat ze er wel op staan, maar laatst dacht ik (als ik het me goed herriner) te lezen dat die er niet op staan..
Want ik weet dat het niet zoveel geld is, maar ik moet met de creditcard van mijn ouders betalen, en hun willen dan persé weten wat er op staat, of het nuttig is ect.. (Ze doen altijd een beetje moeilijk over op internet betalen haha.
)In ieder geval alvast bedankt,

Iris
Haha, ze deden al moeilijk over 1 maandje, dus ik denk niet dat ik meteen een heel jaar mag. Maar eerst maar een parelli UK mailen. Misschien een dom vraagje, maar waar kan je dat vinden? Ik heb het namelijk op google ingetikt maar daar krijg ik allemaal andere dingen..