Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) , even uitleg waarom ik vraag (nog) niet je benen te gebruiken en dat is omdat je te snel en te veel met je benen drijft. Eerst leren je benen (hier bedoel ik kuiten mee) helemaal niet meer te gebruiken, dus je concentreert je op je houding en zit. En als je daarmee al ver mee komt mag je ook met je benen gaan werken. Maar trouwens je hebt haar wel twee keer over de hindernis gestuurd en dat binnen twee lesjes
Zo lukt het mij in ieder geval
dan zit je vaak nog teveel vast aan de normale stuurhulpen, zoals anderen hierboven al beschreven. Doordat je de teugels nu weglaat, neem je ook een controle/dwangmiddel weg dat je tot nu toe in staat stelde om alle energie die je teveel opwerkte met je beenhulpen, aan de voorkant weer ongedaan te maken met teugelinwerking. Het zou dus heel goed kunnen dat je met teugels steeds met teveel beeninwerking hebt gereden, simpelweg omdat je de bijwerkingen daarvan weer met je teugels ongedaan kon maken.
Nu alleen beetje drukke week met stage, dat is wel jammer! 
).