Parelli: patterns vs. oude levels?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Parelli: patterns vs. oude levels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 17:13

Hai mensen!
Ik heb bij mijn weten de nieuwste versie level 1 van de levels. Helaas is Parelli alweer over gestapt op iets anders: de patterns. Kan iemand mij precies vertellen wat het verschil is tussen de patterns en de levels zoals ik ze ken? En kan ik, wanneer ik klaar ben met level 1, gemakkelijk overstappen naar de patterns?

willeke_x

Re: Parelli: patterns vs. oude levels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:26

De patterns zijn eigenlijk patronen die je kan volgen in het grondwerk. Eigenlijk horen bij de patterns de succes serie dvd's. Het level 1 zou via de savvyclub online komen te staan waardoor je het level 1 pakket in feite niet meer nodig hebt. Ben je geen savvyclub lid kan het level 1 een mooie aanvulling zijn op de succes series en de patterns. Het leuke is dat je makkelijk kan doorstromen en niet blijft steken in het level 1 omdat je nog geen geld hebt voor level 2. Van de succes series horen horsenalities, 7 games en safe ride eigenlijk bij level 2, al de rest van de dvd's zijn pas voor level 2 of 3.

Ik kan je allesinds aanraden lid te worden van savvyclub omdat er vanaf 1 januari een heleboel informatie in de vorm van filmpjes online komen te staan. Bovendien heeft savvyclub ook nog een forum waar je vragen kwijt kan en je kan er héél erg véél artikels terugvinden over specifieke problemen.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 12:44

--> NH

sanne83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 07:55

Hoe lang ben je al bezig met level 1?
Als je niet al het geld voor een pakket hebt: je kan al die pattern en succes dvd's nu los kopen, dus misschien is het een idee om ze een voor een te kopen, dat maakt het wat overzichtelijker misschien.