Weekend bij op Parelli event in Fort Worth!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Weekend bij op Parelli event in Fort Worth!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 22:22

We waren een weekend naar Texas afgereisd om Pat & Linda Parelli te zien.
Als Savvy lid kun je kaarten bestellen voor een event en dat heb ik toen gedaan in Fort Worth.
Ik mocht een buddy meenemen en dat is Cornelie
We zijn woensdag naar Dallas gevlogen, hebben lekker geshopped en van alles gedaan.
Het weekend hebben we doorgebracht in het Will Rogers Convention Centre waar het Event werd gehouden.
De zaterdag was een soort introdag (goed bezocht!) voor leden en lui die nog nooit van Parelli gehoord hadden. Hier deden ze het bekende verhaal van hoe wat en waarom. Demo's en vele leuke dingen om te zien maar wel bekend.
De Savvydag op zondag was alleen voor leden en hun buddy's en dat was echt interessant! Heeeeel inspirerend en prachtig om te zien allemaal
Uiteraard was het moeilijk om de hand op de knip te houden voor alle goodies die ze verkochten maar het is ons gelukt!
Maandag zijn we weer terug gevlogen vanuit Houston als Groom, dan verzorg je dus de paarden die meereizen in het vliegtuig naar nederland.

Een te gekke week dus!

Ook nog met Pat op de foto geweest Lachen

Afbeelding

cissy

Re: Weekend bij op Parelli event in Fort Worth!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 12:15

echt inspirerend inderdaad! ik ben op 9 en 10 augustus in Birmingham geweest (kadootje voor mn verjaardag van mn broertje, ik was dus ook daadwerkelijk jarig op die dag! erg leuk!) sta ook nog met Pat op de foto Lachen net als heeeeeel veel anderen, liep storm!
hebben jullie de Parelli patterns niet eens gekocht? of heb je die al Lachen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 12:41

Oh dat is echt een superkado!!! Lief broertje heb jij Knipoog
Ja achteraf heb ik een beetje spijt dat ik de patterns niet meteen heb meegenomen; je betaald hier wel dezelfde dollar prijs maar ik was even vergeten dat je de BTW en de verzendkosten nog extra voor je kiezen krijgt Boos!
Ik heb ze dus hier besteld......
Maar we vonden de patterns echt een verbetering. Eerst dacht ik dat het gewoon een additionele versie zou zijn zoals horse behavior ofzo. Maar het is ech totaal iets nieuws en je hebt meteen level 1 tm 4 voor die prijs. Verder is het nu ook veel meer gericht op het rijtechnische gedeelte en dat miste ik echt in de gewone levels.
Voor mijn gevoel moest ik mijn "wedstrijd" paard eerst 2 jaar aan de kant zetten voordat je er weer eens mee mocht "trainen".
En nu is dat helemaal omgegooid!
Dus ik kijk met spanning naar mijn brievenbus Knipoog

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 13:22

dat laatste dacht ik ook toen ik met level 1 begon, durfde gewoon niet meer te rijden....
moet nog sparen voor de nieuwe pakketten dus voorlopig kan ik daar niet aankomen helaas