Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jodi schreef:Flauwe vraag.In Nederland willen de meeste mensen wel wat meer levensruimte hebben.voor zich zelf en voor hun kinderen,en dan hebben we het nog niet eens over dieren.
Ik stel voor dat heel Nederland emigreert naar zuid Spanje.Zou je dat gezellig vinden?
Arabesk schreef:oh HC please hou nou eens op met het verkondigen dat NL ecotoop ongeschikt is voor paarden
jodi schreef:an nature zou het grootste deel van Nederland gewoon onder water staan en bewoont worden door vissen.
Huertecilla schreef:Hoe rijmt onder de vlag ´van nature´ eigenlijk het paardhouden in NL met elkaar??
hc
).Bandida schreef:Ik zou graag willen antwoorden, maar ik woon niet in Nederland, en ik begrijp het deel 'van nature' niet
) Het is ook maar net hoever je in het verleden kijkt denk ik. Dáár waar paarden gebruikt worden voor werk (drijven van vee) wordt over het algemeen de ruiterij geaccepteerd onder het mom van dat het werk is (de natuur??).. maar daarvoor liepen die paarden ook vrij rond daar. Wat is dan 'van nature'?
:Arabesk schreef:oh HC please hou nou eens op met het verkondigen dat NL ecotoop ongeschikt is voor paarden
anders komen we idd allemaal jouw kant op
zap schreef:Misschien dat als NL niet bewoont was geweest (of iig een stuk later) dat de paarden NL vanzelf zouden ontdekken (als het niet onder water staat/stond).
Bandida schreef:Het is maar een term HC. Gekozen om topics met een bepaalde inhoud mee te groeperen. Gaat dit topic niet over hoe je de gemeenschappelijke deler in die groep dan wel kan definiëren?
oomens schreef:Het punt is dat paarden dus lange tijd in staat waren om Nederland 'zelf te ontdekken', maar het gewoon simpelweg niet gedaan hebben.
Wel bereikbaar, niet geschikt en dus niet bereikt.
Huertecilla schreef:Of 'didn't even feel the need to go there'oomens schreef:Het punt is dat paarden dus lange tijd in staat waren om Nederland 'zelf te ontdekken', maar het gewoon simpelweg niet gedaan hebben.
Wel bereikbaar, niet geschikt en dus niet bereikt.
Als in ´been there, done that, didn´t like it´....
hc
oomens schreef:Of 'didn't even feel the need to go there'
koetjes schreef:Kijk een uur lang naar buiten als het regent..... dat noemt men een NATuur...