Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nammie schreef:Komt door mijn 100 post hier![]()
Krijg ik nu een cadeautje?
Morrie schreef:ik ga zo m'n auto even van sapjes voorzien en een functioneringsgesprek met hem houden..... hij kan kiezen: braaf zijn, geen enge lampjes meer laten branden en het netjes blijven doen, of hij kan z'n PAP-formulier gaan invullen Persoonlijk Afvoer Plan![]()
M'n benedenbuurvrouw meldde me vanmorgen dat ze het prettiger zou vinden als ik aan de overkant zou parkeren, ze wordt iedere morgen voor dag en dauw wakker van het gebrul van die nare wagen van mij......![]()
Als ik hem aan de overkant zet, staat ie alvast in het rijtje auto's dat TE KOOP staaten een oude diesel moet nu eenmaal even draaien voor je weg kan rijden
Citaat:functioneringsgesprek met je auto
Auky schreef:Miirthe schreef:Goeiemorgen!
@Auky; Haha, ik vind het ook geen rotvak trouwens. Maarja, heb vandaag een toets dus ik moest gisteren toch echt om 11 uur beginnen
Ik heb dus ook een toets vandaag.. Maar wordt wel een makkie
Jihoe, dit weekend contact zoeken met meneer de eigenaar voor overleg!!
Auky schreef:Hij kán er gewoon niet meer voor vragen dan €3000,- dat is té onredelijk.
Ik heb hem zelf 'opgeknapt', twee jaar lang al mijn geld erin gestoken en nu het laatste half jaar/jaar zijn volledige onderhoud betaald. Als hij dus redelijk is, vraagt hij er niet de hoofdprijs voor.
Auk is 14 jaar, afstamming weet ik en is opgenomen in het veulenboek, meer niet. Wedstrijdervaring heeft hij ook niet, kan wel voor de kar. Hij heeft een erg holle rug en lichtelijk last van eczeem/steeds terugkerende mijt. Maar echt een gouden karakter, verder altijd gezond, trailer- en verkeersmak, goed met andere paarden... Heb hem op het taxatietopic hier op Bokt gezet, ben benieuwd wat eruit komt.