Morrie schreef:sterkte Angela, niets zo naar als je dier iets mankeert.....
Inderdaad.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:sterkte Angela, niets zo naar als je dier iets mankeert.....
_angela_ schreef:Ik kan de DA weer eens gaan bellen...
Witte is weer korter in rechtsachter. De instructice is bang dat het artrose is....![]()
Hij heeft het voornamelijk in een langzame stap, in draf niet, en ook de eerste passen na de draf is hij regelmatig. Na een minuut stappen ofzo is hij weer onregelmatig. Ook is hij verminderd gevoelig in heel zijn rechterkant, maar vooral achter.
Cookies schreef:De meeste mensen hebben een mat met WELKOM erop voor de deur liggen. Ik had er 1 waarop stond: GO AWAY.![]()
Arabesk schreef:Cookies schreef:De meeste mensen hebben een mat met WELKOM erop voor de deur liggen. Ik had er 1 waarop stond: GO AWAY.![]()
VET!!!
jackie schreef:heb je überhaupt verstand van bitten? voor het geval dat je bijvoorbeeld Parelli fan bent kan ik je uit je dromen helpen. de goede man gebruikt ook bitten en bovendien ook sporen. en je kraakt Anya's bit af terwijl je niet weet hoe het mondstuk eruit ziet, je gaat alleen op de hefbomen af. je kunt met elk bit paardviendelijk rijden en je kunt er ook zonder bit een potje van maken.
Morrie schreef:waarom wachten tot ze op stal staat?
jackie is paardentandarts en behandeld ook aan de wei...... dat is de reden waarom mensen bij mij op stal haar laten komen en niet niet zoals de rest van de stal een ander, warbij ze in een box moeten
Citaat:Tja maar komt ze ook in Rotterdam en is ze betaalbaar
Auky schreef:Zo, mijn weekend is begonnen
Trouwens.. morgen (of anders overmorgen) gaan we dus het aankoop-voorstel doen voor Auk. Maar ik zat me te bedenken he, als hij daarop ingaat.. doe gaat dat verder in z'n werk?![]()
Ik bedoel, stel je dan een koopcontract op of hoeft dat niet?
Welke papieren moet je erbij krijgen? (ik weet dat de eigenaar zijn paspoort en stamboom heeft, zijn dat alle papieren die 'erbij horen' ?)
Hihi, moge het duidelijk zijn dat ik een beetje zenuwachtig ben en dat dit dus de eerste keer wordt dat ik een paard ga kopen
Nammie schreef:Ik hoop dat hij erop in gaat en Auky helemaal van jou wordt!!
Volgens mij heb je alleen maar een papier van het stamboek met de ouders enzo erop staan en de inteelt , keuringen etc. Dat is geplastificeerd a 4 tje in drieen opgevouwd met chipnummer erop , geel van kleur. En natuurlijk het paspoort met de entingen etc.
Als je Auky op jou naam wilt zetten dan wil het FPS dat je lid word van hun.
Je moet dan het paspoort en stamboekpapier opsturen naar het fps. Op dat gele papier komen dan jou gegevens te staan [ die jij zelf al achterop ingevuld hebt] Kosten 45 euriessss , en daarnaast nog het lidmaatschap.In het paspoort komt een sticker met jou naam als nieuwe eigenaar.
Als je nog meer wilt weten , vraag maar raak!!