Deze

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Matthanja schreef:ik vind jouw veulen echt geweldig Tinkerloos!
Wat een super mooi beestje!
evita_ schreef:rechtsboven, view your posts klik dat maar eens aan dan zie je alle topics waarin je gereageerd hebt!
Tinkerloos schreef:Ik zou willen dat ik niet zo dom was om zonder cap te rijden,anders had ik die roze zeker zelf gehouden!
Matthanja schreef:Ik ben weleens bij De Witte Hoeve geweest, maar niet heel vaak. Heb je daar gewerkt?
Wendy schreef:Ik heb hem van ebay...
Deze
Tinkerloos schreef:Hahahaha,Jovarna...die functie zat er altijd al,maar misschien is ie je nooit opgevallen?
Ik heb hem de paar uur dat ie weg was vreselijk gemist!!
Ik zou niet zonder kunnen!!
Jovarna schreef:En op die manier zie je natuurlijk ook meteen nieuwe topics waar het leuk is om te reageren (of om te gaan rellen![]()
). Dit laatste, hoe doen jullie dat dan?
evita_ schreef:ik hou ook niet zo van rellen, wel om ze te volgen. Ik ben namelijk niet zo diplomatiek en kan me in iedereen wel vinden. Als ik me meng in een rel komt het er verkeerd uit en trek ik me dingen persoonlijk aan, mijn tekortkoming..
opala schreef:evita_ schreef:ik hou ook niet zo van rellen, wel om ze te volgen. Ik ben namelijk niet zo diplomatiek en kan me in iedereen wel vinden. Als ik me meng in een rel komt het er verkeerd uit en trek ik me dingen persoonlijk aan, mijn tekortkoming..
Ik kan mij er soms ook erg emotioneel bij betrokken voelen en ben erna erg gefrustreerd, omdat ik weer niet de juiste toon kon vinden. Keer op keer ga ik in de fout
.
opala schreef:Wij zijn zo arrogant om te denken dat alleen door ons ingrijpen verbeteringen optreden, het tegengestelde is eerder waar