't gaat mij ook niet om het merkje hoor, ik kijk altijd mijn ogen uit bij westernhoofdstellen, hihi. Maar zoals ik al zei, ik heb het geld er niet voor en zou het er ook niet voor neertellen Kan m'n geld (zeker op dit moment) wel beter besteden!
goedemorgen Ik zit er over te denken om een stukje met Visco te gaan fietsen. (ik moet hem toch wel een beetje in conditie houden ) Iemand ervaring mee? Ik ben bang dat hij tegen mijn fiets aan gaat lopen ofzo
ik heb een Parelli hoofdstel voor 60 euro via Ebay, een hele echte, maatje XXL van Parelli Australie, ze dachten dat ze dat rare grote ding nooit kwijt zouden raken.......ik vind het een heel mooi hoofdstel, perfect afgewerkt, lekker eenvoudig. Heb het alleen nog nooit gebruikt........alleen voor de foto en voor het passen heeft Morrie het even aan gehad.....
Tot vorig jaar kickte ik op kleuren, nu zit ik met een belachelijk rood/bruin zadel en ik heb niets meer met kleuren ineens, loop zelf ook altijd in het zwart....... kleuren staanme tegen, zal wel een fase zijn waar ik weer doorheen moet
Witte is weer korter in rechtsachter. De instructice is bang dat het artrose is....
Hij heeft het voornamelijk in een langzame stap, in draf niet, en ook de eerste passen na de draf is hij regelmatig. Na een minuut stappen ofzo is hij weer onregelmatig. Ook is hij verminderd gevoelig in heel zijn rechterkant, maar vooral achter.
Jeetje, da's niet mis, artrose.. Gelukkig kan je inmiddels een hoop krijgen tegen artrose wat het allemaal wat minder erg maakt. Maar toch hopen dat het iets anders is... sterkte!!
Pfff, ik zal voor je duimen angela. Maar aan de andere kant wordt het nu ook wel tijd dat duidelijk wordt wat er aan de hand is, hij heeft toch best vaak dit soort klachten.