Ik ben dol op aanloop/visite .. Gezellig! We hebben ook een 'zoete inval huis' Ook vaak meeëters... maar nu even niet, want geen keuken...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jovarna schreef:Prachtig als dat zou lukken, maar ik heb nog nooit een paard gehad wat ik op die manier over een drukke 80 km weg zou durven rijden. Kan natuurlijk aan mij liggen of aan de paarden die ik heb/gehadOok gaat het er niet om of je paard "lief" of "luisterend" genoeg is. Het heeft alles te maken met de band die je met je paard hebt, hoe sterk die is en hoe diep die gaat. Wanneer je goed op elkaar bent afgestemd en het vertrouwen en respect er is, *wederzijds*, dan is elk paard imo bitloos te rijden. "Dwang", "luisteren", "controle" e.d. zijn termen die in een dergelijke relatie ook niet voorkomen. Vind ik dus.
marina schreef:Gieltje zit niet zo lekker in zijn vel sinds hij hier staat, hij is super afstandelijk tegenover mij, echt niet leuk.. Net of niets hem intereseerd, alleen in het bos rijden vind hij leuk..
marina schreef:Misschien de overgang naar veel gras, zou dat kunnen?
Jovarna schreef:marina schreef:Misschien de overgang naar veel gras, zou dat kunnen?
Is misschien per paard verschillend, maar Jovarna wordt altijd erg gelukkig van veel gras.![]()
![]()
Nee, serieus: ga wat vaker lekker wandelen met Giel. Ècht samenzijn met hem, onderweg lekker klesten, knuffen en geintjes en oogcontact maken.
arno8 schreef:Wat vinden jullie er eigenlijk van dat ik vanilla met d'r halster rijdt?
Zou ik ook een bitloos hoofdstel moeten kopen? Ik bedoel: kan dat halster kwaad?