Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
arno8 schreef:Tinkerloos schreef:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 4#16397194
![]()
Even het filmpje erbij bekijken,en als je zippy niet kunt zien,dan heeft ze hem ook nog ergens anders ge-upload.
(en mij een beetje steunen,want ik krijg straks al die mutsen over me heen denk ik daar...)
Grmbl!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kun je toch niet meer bij! Wat een ongelofelijk stom... Tjongejongejonge!!! AFSCH...
Eh...
Sorry, als ze nou een beetje normaal op jullie (erg beleefde) reacties had gereageerd (iets van: goh, misschien hebben jullie wel gelijk) dan had ik er niks meer bijgezet, maar nu kon ik me even niet meer inhouden. Wat een trut zeg.
Kinke schreef:sjips sjips, Kinke is ziek. Gisteren al de hele dag sloom, veel liggen en vanmorgen had ze dr hooi niet eens opgegeten!!
Heb niet de indruk dat ze hoefbevangen is, maar wat het dan wel is??? De veearts komt vanmiddag langs, toch maar even temperaturen en naar dr buik luisteren, hopelijk kan hij vinden wat er aan de hand is.
Kinke schreef:sjips sjips, Kinke is ziek. Gisteren al de hele dag sloom, veel liggen en vanmorgen had ze dr hooi niet eens opgegeten!!
Heb niet de indruk dat ze hoefbevangen is, maar wat het dan wel is??? De veearts komt vanmiddag langs, toch maar even temperaturen en naar dr buik luisteren, hopelijk kan hij vinden wat er aan de hand is.
opala schreef:Zou Morrie dan toch onderweg zijn? Ben benieuwd naar haar verhalen bij terugkomst.
Arabesk schreef:*goed kijken dat ik niet per ongeluk aan mijn baas sms*
Die staat nl onder haar in mijn tel. boek. het zal niet de eerste keer zijn dat een smsje verkeerd aankomt
Baas: "wat is een leertje voor aan de string van je stick????"
Hij moet nu wel een heel raar beeld hebben van mijn vrijetijdsbesteding
marina schreef:Ik snap werkelijk waar niet dat iemand dit op bokt durft te vertonen. Ze hebben het paard nog geen 20 seconden gegeven om aan het idee vrachtwagen te wennen. Walchelijk.