Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jovarna schreef:Jullie hebben echt geen smaak wat kerels betreft.![]()
Ik ga, zie jullie vanavond wel weer!
Jovarna schreef:Goedemorgen,
Even snel, want ik zit vandaag op een andere werkplek en daar kan ik niet bokken.![]()
![]()
Evita, ik zal de teatree olie proberen.
Arno, nee ze schuurt niet (kan niet, ze loopt in de wei en daar kan ze nergens schuren).
Het is wel opvallend dat de plekken symetrisch zijn, dus zowel links als rechts zitten ze op dezelfde plekken (hals, oksels, achter op de flanken).
Nou ja, maar even aanzien...
Arabesk schreef:Jovarna schreef:Jullie hebben echt geen smaak wat kerels betreft.![]()
Ik ga, zie jullie vanavond wel weer!
Is Sean Connery al genoemd?
Wendy schreef:Arabesk schreef:Is Sean Connery al genoemd?
Beetje oud ondertussen, maar die heeft echt wat ja
evita_ schreef:
_angela_ schreef:Ik heb mijn naam ook maar even gewijzigd..
wat ik echt een lekkere vent vindt, is johnny depp... in de film don juan de marco.... zucht... zwijmel.....
pony25 schreef:evita_ schreef:
Dat wou ik ook doen maar toen las ik dat je niet de naam van je pony magIk wou het eigenlijk veranderen in Shyla
Wat denken jullie doen?
_angela_ schreef:ik denk het beste je eigen naam... met eventueel wat streepjes e.d erbij..
_angela_ schreef:die film moet ik nog zien... :p
evita_ schreef:Deze link wil ik al een hele poos aan jullie geven. Misschien al bekend ? http://www.nh.cybercomm.nl/
Cookies schreef:Pony, je kunt het toch proberen? Niet geschoten is altijd mis. Ik vind Shyla een erg mooie naam. Is ie nog beschikbaar? Morrie heeft toch haar naam veranderd in de naam van haar paard. Gewoon proberen.