Altijd handig, zo'n 2-in-1 gesprek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nienke07 schreef:@MAC: Ja... jammer hoor... we hadden Annette graag op stal gehad... maar wie weet, komt er over een tijdje wel weer eens wat vrij en past het qua timing haar en haar droompaardje beter !Hoe is het eigenlijk met de visite? Komt er nog wel eens iemand
opala schreef:Ikke wel. Helemaal niet meer zo koud. Wel beetje erg vochtig, maar pech. Alleen wordt het wel weer tijd dat alles weer gaat uitlopen, erg kale bedoening sommige plekken.
Mac schreef:Ik ga voor de Zweedse lente: vorst - vorst - vorst - 1 weekje ellende en dan KABOOM: lente!!!
Arabesk schreef:ik zie niet in hoe ijzers een oplossing ergens voor kunnen zijn.
In welke situatie zouden ijzers beter kunnen werken dan NB? IJzers zijn IMO net zoiets als een zenuwsnede..
Hetja schreef:Arabesk schreef:ik zie niet in hoe ijzers een oplossing ergens voor kunnen zijn.
In welke situatie zouden ijzers beter kunnen werken dan NB? IJzers zijn IMO net zoiets als een zenuwsnede..
En mijn pony dan?
Ik ben niet tegen NH, NB of weet ik veel wat, probeer uit alles het beste te kiezen voor mijn paardjes!
Antheman schreef:Mac schreef:Ik ga voor de Zweedse lente: vorst - vorst - vorst - 1 weekje ellende en dan KABOOM: lente!!!
Dat lijkt me ook wel wat!
Antheman schreef:Hetja, bedankt voor je verhaal.
Ik zit echter wel een beetje te zoeken wat je nu precies bedoeld? Op DIT topic dan?
Wil je in discussie met ons over dat ijzers in sommige gevallen het laatste redmiddel zijn?
Of was dit een soort van persoonlijk vete richting een van de deelnemers hier?
Of doe ik weer eens veel te ingewikkeld??