of ie wil is niet belangrijk.... hij moet gewoon doen wat wij willen
op m'n werk vinden ze me ook al té natural: ik kreeg vanmorgen te horen dat ik eens normale schoenen moest gaan dragen, dan zou ik niet door m'n rug gaan
Ik loop altijd op klompen.... en dat is de modetrutjes een doorn in het oog....
detail: toen ik door m;n rug ging, liep ik op blote voeten
ach er zijn zat moderators die niet zo heel veel modderen, het gaat er gewoon om vind ik dan dat er een persoon binnen het mod team is die onze standpunten kan verdedigen
Als ik wat meer tijd had, zou ik het wel willen probereren. Volgens mij mogen de mods mij wel, want als ik hetzelfde als Ara zeg, krijgt zij een ban en ik niet. Of misschien hebben ze gewoon een hekel aan Ara, dat kan ook...
Ik bedenk me opeens dat ik helemaal geen mod wil zijn, want dan mag je volgens mij helemaal niet meer discussieren! Of tenminste, niet in de leuke topics.
Ik snap nooit wat jullie leuk vinden aan die discussies. Vaak zijn het nauwelijks discussies te noemen maar meer een soort Romeinse veldstrijden (hoe noem je dat, waarbij twee groepen elkaar te lijf gaan, inclusief paarden enzo, had je ook zo'n reclame van)
Ik vind ze leuk zolang er een beetje normaal gereageerd wordt. En kan net als visconti niet zo goed mijn mond houden als er dingen worden gezegd die niet waar zijn, haha.
Ik kijk gewoon niet meer buiten END, HK en Naturals, af en toe bij Arabische Volbloeden, maar daar komen zo weinig berichten bij dat je met een keer per maand kijken ook wel op de hoogte blijft