Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Antheman schreef:
Citaat:Ik zal jullie trouwens op de hoogte houden hoe het met vrouw Holle gaat, met dr achterpoot.
Citaat:Ik zal mij ook even voorstellen, beter laat dan nooit. Dit ben ik van augustus vorig jaar, aangenaam kennis te maken .
Citaat:Ik maak me niet meer druk om Ollie...die redt zich dus wel! Komt gillend aan, wil dan eten, aandacht, nog meer aandacht en dan weer naar buiten! Ik vin t best!
opala schreef:Beterschap.
Antheman schreef:Ara, zowel Smurf als ik voeren die Aura koeken.
Je kunt ook een los supplement voeren bij je granenmix.
www.pavo.nl
doorklikken naar Geadingar, dan aura
Antheman schreef:Wortels hebben overigens veel vit C , maar wat er verder inzit?
Sugarmiss schreef:die orenproblemen van Mis Gil vielen ook best mee. Ik hoop dat ze snel weer rad loopt
Cookies schreef:Ja Arabesk is echt een lief paard. Ik hoop dat ie van mij ook wat rustiger worden. (Veseo met haar ADHD) En ik dacht dat Haflingers van die rustige paarden waren *niet dus*
Dat smalle vond ik wel meevallen, maar ik heb al eens vaker op een arabier gereden.
Cookies schreef:Ja Arabesk is echt een lief paard. Ik hoop dat ie van mij ook wat rustiger worden. (Veseo met haar ADHD) En ik dacht dat Haflingers van die rustige paarden waren *niet dus*
Dat smalle vond ik wel meevallen, maar ik heb al eens vaker op een arabier gereden.
Citaat:Ik heb hier even een topicje geopend over voeding: viewtopic.php?f=13&t=389513
Heel bokt voert natuurlijk Anky-biks hahaha, maar toch eens even kijken wat voor reacties we krijgen. (dressuur biks voor dressuurpaarden en springbiks voor springpaarden )
Antheman schreef:Jantine,
Nog even in het boekje van
anneke Hallebeek gekeken.
aanvulling met voldoende hooi, mengvoer of supplementen is noodzakelijk.
Ander punt is de vit D , die weinig in granenmix zit.
Veel zonlicht of vit D rijk voedermiddel als hooi beveelt ze aan.
Arabesk schreef:Antheman schreef:Jantine,
Nog even in het boekje van
anneke Hallebeek gekeken.
aanvulling met voldoende hooi, mengvoer of supplementen is noodzakelijk.
Ander punt is de vit D , die weinig in granenmix zit.
Veel zonlicht of vit D rijk voedermiddel als hooi beveelt ze aan.
Nou ze zegt het zelf al, je kan het ook oplossen met hooi en veel buiten. Ze krijgen erg veel hooi van Kees en het is hooi van afgelopen jaar dus redelijk vers nog.
Arabesk krijgt 's ochtends en 's avonds een kwart scheppie granen, niet echt veel dus. Bewust niet, want ik zie een paard in het wild niet een akkertje granen opzoeken en daar elke dag even langs gaan om er een kilo van te etenIk denk dat de hoeveelheid calcium uit het hooi wel in overmaat is t.o.v. het fosfor uit de granen.
Welk boek is dat? Is dat die van 101 vragen over voeding etc?
Arabesk schreef:Boerenkool! En dat krijgt ie wel regelmatig (zie ook oude avatar, Ara tussen de boerenkool in de moestuin van kees) Hahaha, dat eet ik zelf vaak omdat ik dus geen melkprodukten eet.