uimt vol overtuiging!*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
uimt vol overtuiging!*
Het gaat echt duidelijk met ups and downs. De ene dag merk ik weinig en de andere dag kan ik ineens niks meer! Gister was ie best wel weer opgezwollen vanwege de fysio, het buigen doet gigantisch zeer maar zorgt ook weer voor vocht blijkbaar, en laat dat nou net niet de bedoeling zijn... zucht... Maarja het moet wel!
Alleen zit sinds vandaag ziek thuis. Griepje te pakken. Gaat lekker zo
. (Ervaringen wijzen trouwens uit dat hoe meer krachtvoer paarden krijgen hoe dunner ze worden. Paarden kunnen hun gewicht het best normaliseren met een zo eenzijdig mogelijk eetpatroon.) Misschien valt hij ook wel af door zijn verandering van huisvesting ('s nachts op stal)? Succes ermee in ieder geval!
!

heb je iemand die nu tijdelijk even voor je paard zorgt of heeft die lekker vakantie?
)
(ik woon in een sloopwoning in een buurt vol.. tsjah, tuig)
maar zij wil volgens mij ook nog bij ons blijven want ze is nog zo attent en nog steeds dezelfde statige dame als altijd!

sonjim schreef:Ik hoop dat het snel uitbreekt, zit je alleen met een voorraad pijnstillers (zijn wel 3 of 4 jaar houdbaar).
nouja, nog maar een keer dan...