Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jovarna schreef:Angela, volgens mij zijn de bladeren van koolsoorten niet goed voor paarden. Dat is wat ik uit diverse hoeken gehoord en gelezen heb. Ik ben nu even kwijt waarom precies, maar kool 'doet' iets in de maag en darmen (bij ons ook) en dat schijnt voor paarden niet goed te zijn
Arabesk schreef:Jovarna schreef:Angela, volgens mij zijn de bladeren van koolsoorten niet goed voor paarden. Dat is wat ik uit diverse hoeken gehoord en gelezen heb. Ik ben nu even kwijt waarom precies, maar kool 'doet' iets in de maag en darmen (bij ons ook) en dat schijnt voor paarden niet goed te zijn
ja iets met zwavel enzo
_angela_ schreef:Kan iemand mij de website van Wanda geven.. ik ben benieuwd hoe het er nu voor staat..
Arabesk schreef:_angela_ schreef:Kan iemand mij de website van Wanda geven.. ik ben benieuwd hoe het er nu voor staat..
dat kan ik je zo ook wel vertellen
nog geen nieuws...
Jovarna schreef:Vertel! Welke site? Of kun je het stukkie hiernaartoe plakken?
Citaat:Ik dacht dat morrie laatst zei dat er weer een update op haar site kwam?? Maar ik begrijp dat ie er dus nog niet is..
evita_ schreef:Ik heb een baan!!! Maandag beginnen, juppie, vaste inkomsten (=paardje erbij)!!!!
Arabesk schreef:![]()
| Armaris | 18-09-06 | 2 | 1 dag | wijze van reageren
Onze Armaris is geschorst geweest!!!!!!
En wanneer worden al die op de persoonspelende normals een keertje geschorst??
Visconti schreef:Arabesk schreef:![]()
| Armaris | 18-09-06 | 2 | 1 dag | wijze van reageren
Onze Armaris is geschorst geweest!!!!!!
En wanneer worden al die op de persoonspelende normals een keertje geschorst??
Er worden de laatste tijd wel veel naturals beblockt ofniet?
evita_ schreef:Reserveringen in het leerbedrijf van het Friesland College. Eerst het systeem wat ik vorig jaar had ingevoerd weer gaan gebruiken en alles weer op orde maken. Het schijnt een ravage te zijn en ze wilden me echt graag terug hebben. Voelt echt goed hihi
Maandag maar zien, spannend!