Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lenneke_ schreef:TL, als ik kaartjes win mag je mee, maar als jij dan kaartjes wint wil ik mee
Lenneke_ schreef:Ik raak echt niet uitgekeken naar deze site
http://www.naturalhorsetrim.com/Michael ... ckness.pdf
Die site slaat de spijker recht op z'n kop
evita_ schreef:oja, staat niet meer in mn profiel. Wij hebben een plastic recycle bedrijfje in Kenia en willen dat uitbreiden naar Z afrika. Ik ben een half jaar in Z afrika geweest om lodge management en wildlife management te studeren. Ben nu ranger level 1 op het gebied van conservation en mag ook met touristen het park in op safari
Wendy schreef:Ik snap het iig niet
opala schreef:evita_ schreef:oja, staat niet meer in mn profiel. Wij hebben een plastic recycle bedrijfje in Kenia en willen dat uitbreiden naar Z afrika. Ik ben een half jaar in Z afrika geweest om lodge management en wildlife management te studeren. Ben nu ranger level 1 op het gebied van conservation en mag ook met touristen het park in op safari
Dat plastic moet uit het park blijven idd. Safari .... geweldig
Cookies schreef:Hoe zo niet in je blote kont, is heel natural hoorjammer dat je niet gewonnen hebt.
Bij ons lag het netwerk er ook uit dus mijn collega is naar een "vergadering" en ik ben de "meterstanden opnemen van de BOSpomp in Ede" (BOSpomp= militaire benzinepomp)
evita_ schreef:Park is vaak het probleem niet. In het land wat geen park is, is veel vervuiling.