dekoezegtboe schreef:dames en heren mag ik u voorstellen aan de nieuwe docent dierverzorging van het wellantcollege in Den Haag![]()
*o/*
Yeah!!!
Goed zo!!
Feli's!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dekoezegtboe schreef:dames en heren mag ik u voorstellen aan de nieuwe docent dierverzorging van het wellantcollege in Den Haag![]()
*o/*
evita_ schreef:Ik heb een oplossing voor het konijntje. Even voor zo lang het kan. De boer had nog een ren en die hebben we gisteren schoongemaakt. Vanmiddag gaan we hem brengen. Kan hij wel ineens in het gras of moet ik voorzichtig zijn en eerst op hout zetten?

Lenneke_ schreef:Ik ga kaartjes winnen voor Robbie Williams

Wendy schreef:Lenneke_ schreef:Ik ga kaartjes winnen voor Robbie Williams
Leuk! Kun je gezellig voor hem in de file gaan staan
Lenneke_ schreef:Leuk! Kun je gezellig voor hem in de file gaan staan

Tinkerloos schreef:Als een konijn dat nog geen gras gewent is meteen op het gras zet krijgt ie diarree.
en niet iedere dag om 8 uur beginnen... ik werk tenslotte 24 uur en geen 40, iets dat ze gemakshalve ook even "vergeten" zijn Lenneke_ schreef:Ik ga kaartjes winnen voor Robbie Williams
? Even serieus. Want onze cavia zit wel alleen nu. Citaat:Waar ga je die kaartjes winnen?
Radio oid?

evita_ schreef:wanneer ga je naar goedhard lenneke?
Lenneke_ schreef:evita_ schreef:wanneer ga je naar goedhard lenneke?
Volgende week, weet nog niet wanneer, ik heb volgende week de hele week niks, dus ik kan elke dag
evita_ schreef:@Morrie, wij hoorden net van een cursist dat ze morgen een toets hebben van financieel management. Dat betekent dus geen cursisten in het leerbedrijf...uhh wie gaan die partijen doen dan???
Communicatie....zucht