Is jouw bak alweer ontdooit?
Mijn bos wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:smurf schreef:geen idee maar Norikers die op de alm gelopen hebben (die van mij zelfs 3 jaar lang) zijn allemaal toontredend, ze heb een voorkeur voor 1 bepaalde kant blijkbaar.
Ik ben geen HC, ik weet nooit hoe iets precies in elkaar zit, alleen dat het hierdoor komt
Dat had toch met de botstructuur te maken?
Cookies schreef:Ik dacht eigenlijk dat het uit de schouders kwam. Maar waar heb ik dat ook al weer gehoord![]()
@AM: gisteren was de bak ontdooit. Toen heeft mijn vader de trekker gepakt en wilde de bak gaan slepen. Hij kwam net drie meter de bak in met de trekker en toen was de diesel opVolgens de meter zat ie nog vol (stuk dus) Vanmorgen heeft de boer eerst de bak gesleept en daarna de trekker verwijderd. De bak was net weer een beetje aan het opvriezen maar er was nog goed in te rijden. Ves was braaf.
Antheman schreef:
Moet die nieuwe Jeep niet ingewijd worden
Cookies schreef:Antheman schreef:
Moet die nieuwe Jeep niet ingewijd worden
Ja, dat gaat zaterdag gebeuren. Dan hangen we de trailer erachter. Proppen die ouwe knol in de trailer en rijden naar de hei. Ponto en ik gaan een rondje hobbelen (of scheuren, dat weet je met hem niet) en Bob gaat een kopje koffie drinken.
Met Ves moet ik eerst wat vertrouwen krijgen. Ik ben zelf veel te zenuwachtig. Ze is veel braver dan Ponto en ze lijkt precies op haar moeder, die heb ik ook ingereden. Ik weet ook niet waarom ik zo nerveus ben.
angela88 schreef:Ik heb vandaag mijn trailerrijbewijs gehaald! en vriend lief ik ook geslaagd! helemaal top dus..
Citaat:Verder hebben we vandaag een andere auto gekocht. De opel astra cabrio is nu ingeruild voor een BMW. geen idee wat voor een type, dat zegt me echt helemaal niets.... het is er een met 2 deuren, vier wielen, een stuur. Hij is blauw, en hij rijdt. das voor mij genoeg om te weten en om hem weer terug te vinden.
smurf schreef:ik geloof maar wat ze in Oostenrijk bij het stamboek zeggen, het is onderzocht door Dr. Maximilian Dopregtsberger van de uni van Wenen, als ik ooit werkloos raak en genoeg tijd heb, zal ik het allemaal eens opzoeken....
Norikers die hier geboren zijn en nooit een berg gezien hebben , hebben btw allemaal rechte benen.....
van andere rassen weet ik helemaal niets, ik ken alleen Norikers en Zuidduits koudbloeden
opala schreef:Aan auto's prutsen, doe ik niet, krijg ik vieze handen van
Antheman schreef:Ik deel autoos in categorie "betaalbaar" en "onbetaalbaar".
opala schreef:Gisterenavond kon ik Oop slechts met moeite over de rails krijgen. Eén keer moest ik afstappen, de andere keer op de terugweg ging ze nadat ik met de zweep dreigde. Bijna zelfde omstandigheden als keer ervoor dat het leek alsof ze onder "spanning" stond, mist en vrieskou.