7 polig..... daar ben ik nu onderhand wel achter met al die ellende ik ben nog geen trailer tegenkomen met een 13 polige stekker en ik heb alle trailer bij mij op stal bekeken en dat zijn er heel wat ...
Citaat:
Maar ze zitten goddelijk,en al je ze eenmaal aanhebt gehad,wil je ze niet meer uit..
daarom heb ik nu wuppies vandaag heb ik mijn wuppies opgehaald bij mijn oma ze is vorige week begonnen met sparen en nu heb ik 1 grote wup en 10 kleintjes
vrijdagmorgen vroeg, maar dit waren spullen die ik mee naar boven had gezeuld om te wassen/schoon te maken, die heb ik morgen sowieso weer nodig, m'n carrotsticks zijn nu weer oranje en m'n touwen weer wit, m'n pad is schoon en m;n fenders zijn ingevet...
ik heb een ketting + slotje gevonden om de trailer op slot te kunnen doen en een 2e halstertouw uit de schuur gevist voor in de trailer. Morgen even een hooinet vullen en vast ophangen, dan komen we er wel
Morgen ook boodschappen doen dan kan ik donderdag nog halen wat ik vergeten ben
Morries papieren liggen ook al in de auto,had ik gisteren even nodig
wat hebben ze daar nou aan, een Oostenrijkse Pferdepass.......
ze zijn alleen geintersseerd in apparatuur en die is er nu uit, die hebben ze al...... verder hebben ze vorige week alles laten liggen: carrotstikcs, touwen, halsters, zadels tuig alles.....hebben ze niets aan