Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:ehhhhh ... wat is er eigenlijk mis met western?
jackie schreef:witte staarten tip: heet water gebruiken en kwak er een paar flessen driehoek vloeibare zeep ertegenaan. staarten met zeep, water en borstels boenen. wasprocedure herhalen zo vaak nodig. ben ervaringsdeskundige (2 palomino's)
Mac schreef:Waar woont Wout nu dan smurf?
Iets behoudend is idd vaak beter dan te radicaal. Ik moet zeggen dat ik Lee's voeten nu ook niet aanraak. Als ik daar ook maar een mm de fout mee in ga, krijgt ze geheid last op de bevroren ondergrond en ze loop nu juist zo lekker! Ik laat 'r dus even gaan (heb d'r begin deze maand gedaan, dus moet kunnen).
jackie schreef:en volgens mijn kapper moet je rooie shampoo gebruiken. deed hij altijd met zijn witte hond.
jackie schreef:trigger happy, ja, dat was het.
AM: zilver shampoo op een bruine zeikstaart werkt niet. eerst goed schoonwassen. en volgens mijn kapper moet je rooie shampoo gebruiken. deed hij altijd met zijn witte hond.
jackie schreef:nee, het was speciale hondenshampoo voor witte honden. schijnt niet meer te verkrijgen te zijn. zet Gracie voor de zekerheid maar niet in de Henna, zou ik zeggen.
Mac schreef:Annette wees me er nog even haarfijn op dat het gaat om de functionaliteit, niet het uiterlijk.
smurf schreef:btw wat vind ik SB dieet toch smerig: wokgroente, echt vreselijk, doe mij maar een bord vol met gekookte piepers, maar die mogen niet meer....