Voor ik bij Anouar z'n wei ben moet ik eerst een takke eind lopen, maar dan zie ik hem wel al. Hij was me toch raar aan het doen. Ging hij een slokje water drinken, rondje rennen, slokje water drinken, rondje rennen... Hij verveelde zich zeker
Ik moet ook altijd een half grindpad uit de witte lijn pulleken en die is daardoor iets dieper als de zool/wand geworden. Het gekke is dat de steentjes bijna alleen aan de achterkant van de hoef zitten. Dan zal ze toch wel goed landen lijkt mij
Maar als je kleine voetjes wil zien moet je die van Shy bekijken die zijn Shetty maat voor 10 bij 10cm en achter 10 bij 9,5cm (de laatste keer dat ik ze moest opmeten voor hoefschoenen).
goh ara dat hadden we eerder moeten weten, dan hadden we Wanda's schapen kunnen dresseren, die konden maar 1 ding: ontsnappen..... en héél ver weg lopen
Morgen heb ik studieochtend, dan moet ik het zonder jullie doen, kan ik oefenen voor het weekend, dan moet ik het 3 dagen zonder jullie doen
Ikben ooit 2 x in Engeland geweest maar dat doe ik nooit meer, die boot *braak* en de tunnel durf ik niet en vliegen ook niet
Ik zou een keer naar Wales willen. Toen ik klein was ben ik daar een paar keer geweest. Ik kan me er niks meer van herinneren, behalve dat we we koeken gingen kopen bij een bakker, die koeken hadden de vorm van poppen. Ik weet nog precies hoe ze smaken, stom is dat hè. Ik was toen 3
Lenneke heb je nu toch mensen gevonden om mee op trektocht te gaan? Leuk! Waar gaan jullie heen?
Gelukkig vind ik vliegen niet eng... toen we mijn zusje hadden weggebracht was zij eerder in Dublin dan dat ik weer in Enschede was vanuit Eindhoven...
We gaan met z'n vieren Zo ziet het programma eruit - 13-08: Aankomst in Laag Soeren, we overnachten bij Camping Boszicht. www.campingboszicht.nl - 14-08: Dagtocht De Postbank, we overnachten bij Camping Boszicht. - 15-08: We rijden van Camping Boszicht naar De Veluwe Ranch in Hoenderlo. www.veluweranch.nl - 16-08: Dagtocht Hoenderlose Bos, we overnachten bij De Veluwe Ranch. - 17-08: Dagtocht op De Hoge Veluwe, we overnachten bij De Veluwe Ranch. - 18-08: Rustdag voor de paarden. - 19-08: We rijden van De Veluwe Ranch naar De kleine pol in Otterlo, via een deel van De Hoge Veluwe. www.dekleinepol.nl - 20-08: Dagtocht Ginkelse heide of dagtocht Kootwijk. We overnachten bij De Kleine Pol - 21-08: We rijden van De Kleine Pol naar De Veluwe Ranch. Via een deel van dagtocht kootwijk. - 22-08: We rijden van De Veluwe Ranch naar Camping Boszicht. - 23-08: Iedereen weer naar huis!
Niet elke dag naar een andere plek dus, maar dat is ook wel lekker voor de eerste keer. Alle overnachtingen enzo zijn al besproken. Paarden gaan overal in de wei