Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:Bosgrond was keihard. De kou is voor mij nog maar korte tijd te harden. Ik stem voor een vroeg voorjaar en een zwoele zomer.
nienke07 schreef:Antheman schreef:...Eh AM.. In de bios is het donker hoor!!!!Oef, en nu nog schone kleren zoeken en haar en make up doen...
smurf schreef:bloot de straat op dus ......![]()
opala schreef:Je bent vast een goed humeur omdat je naar de bios bent geweest.
In het begin heb ik het niet koud hoor met dubbele sokken, dito handschoenen, 3 shirts over elkaar, een fleecevest, jas en thermo-(opa)onderbroek onder mijn rijbroek, maar na verloop van tijd vind ik het verre van aangenaam. Bosgrond "moet" zacht zijn zodat we lekker kunnen spurten en ik daarbij warm blijf.
Antheman schreef:Enne ,Oop, -60 graden daar
Antheman schreef:Waarom moet de bosgrond zacht zijn? wil Oop er anders niet overheen?
opala schreef:Antheman schreef:Waarom moet de bosgrond zacht zijn? wil Oop er anders niet overheen?
Ze wil er wel overheen hoor, maar moeder erop is bang dat ze zich verstuikt
smurf schreef:dat verstuiken is precies de reden waarom alle paarden bij ons al ruim een week in hun boxjes staan...... alleen Morrie staat buiten
smurf schreef:ik zag vanmiddag iemand een pony opjagen met een zweep en een hoop geschreeuw... dat zou ik ook nooit doen (sowieso niet maar met deze bodem helemaal niet) maar ja het beest loopt 4kant op ijzers, dus die voelt er toch niets van.....