Ik heb Shy dus gisteren bekapt (foto's in het natuurlijk bekappen topic).
Ze was super braaf en bleef netjes staan aan het hek

Zo en dan nu ff snel de was ophangen en aankleden want ik had al op de fiets moeten zitten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkerloos schreef:Ik wist niet eens van dat lever schoonmaken bestaan af...
Ik blond..
Morrie schreef:voor mensen uit dit topic rijd ik tegen dieselvergoeding..... ik weet na het weekend wat m'n auto verbruikt als er een volle trailer achter hangt..... kan je vast gaan sparen, want hij rijdt zonder trailer al 1 op 10![]()
anders vraag ik uurvergoeding, ik heb leergeld gegeven, heb es een halve dag staan wachten omdat een paard de trailer niet in wilde..... heb er zelf ook zo eentje...... de ene keer loopt ie er zo in, de andere keer sta je een halve dag te tobben
Citaat:Als ik evt ga verhuizen kan ik je dan pben? Dan weet ik dat ik in iedergeval vervoer heb
Morrie schreef:Citaat:Als ik evt ga verhuizen kan ik je dan pben? Dan weet ik dat ik in iedergeval vervoer heb
kan alleen in de grote vakantie en als je een goede, goedgekeurde veilige trailer kan regelen, want ik heb geen trailer
Morrie schreef:Er zijn 3 Norikers onderweg naar Spanje en 1 van die 3 is onderweg spierbevangen geraakt en is nu weer opgehaald en terug in NL. Het verhaal staat hier stukje naar beneden scrollen of zoeken op Truska. De DA in Frankrijk had nog gezegd dat het heel raar was omdat koudbloeden bijna nooit spierbevangen raken en heeft nog gezocht naar andere ziektes
Morrie schreef:voor mensen uit dit topic rijd ik tegen dieselvergoeding..... ik weet na het weekend wat m'n auto verbruikt als er een volle trailer achter hangt..... kan je vast gaan sparen, want hij rijdt zonder trailer al 1 op 10![]()
anders vraag ik uurvergoeding, ik heb leergeld gegeven, heb es een halve dag staan wachten omdat een paard de trailer niet in wilde..... heb er zelf ook zo eentje...... de ene keer loopt ie er zo in, de andere keer sta je een halve dag te tobben