Ik ben na 2 dagen echt helemaal verkocht, het is zo'n lief dier!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lenneke_ schreef:Zadels
Maar ik mag het hier vast niet over boomzadels hebben

Iig geen knop
Ben net gestart met Parelli level 1, en naja mijn paard bekapte ik al een tijdje natuurlijk. Ik reed al een paard maand bitloos maar nu dus even een break omdat ik ben begonnen met de Nevzorov opleiding 
Ben net gestart met Parelli level 1, en naja mijn paard bekapte ik al een tijdje natuurlijk. Ik reed al een paard maand bitloos maar nu dus even een break omdat ik ben begonnen met de Nevzorov opleiding 
arno8 schreef:hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk? de Nevzorov opleiding?
) Elke keer als hij wat goed doet, beloon je hem. Maar nooit met snoepjes of ander eten. Het is van groot belang dat het paard het leuk vind,daarom mag het paard nooit geslagen worden. En een paard dat geslagen word is bang om fouten te maken, en wie geen fouten maakt,maakt meestal niets.
( in die periode wel intensief grondwerk, hoewel wat is intensief, een beetje dolle met je knol
) Morrie schreef:@Lenneke, ik zou voor Pegaso gaan, ben helemaal weg van dat zadel, helaas niet in maatje Morrie verkrijgbaar....
't Wordt veels te vroeg donker. Nog even, en ik zie ze 's avonds niet meer lopen (op de witte bles van Banouck na).
(ben er tot nu toe geen voorstander van).
).