Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jackie schreef:johnnie schreef:
Naar mijn mening zijn deze goed gekapt en zien er goed uit. Wat is jullie mening?
achtervoeten zien er goed uit, bij de voervoeten moet de straal breder worden en had ik de hoefwand wat aggressiever afgerond.
sflj schreef:Zou kunnen. Het onderste deel van haar been is ook ietsje dikker dan normaal.
Verder reageerde ze wat heftiger op 2 bepaalde plaatsen, onder de hoef.
Mwah, maar even afwachten dus en hopen dat het snel weer over is. Of de ontsteking eruit komt.
sflj schreef:Middag!
Onze Quarter loopt beroerd! Al een paar dagen en gisteren is onze bekapper er even naar wezen kijken.
)
nienke07 schreef:Als iemand ècht verstand van hoeven heeft, slaat hij nooit ergens ijzers onder....
jackie schreef:nienke07 schreef:Als iemand ècht verstand van hoeven heeft, slaat hij nooit ergens ijzers onder....
dat is niet helemaal waar, alleen worden er veels te veel en voor de meest onzinnige reden ijzers gebruikt.
ik heb van Annette bijvoorbeeld gehoord dat een van haar mentors in het geval van een gebroken hoefbeen wel met ijzer werkt. Jaime Jackson is daar weer fel tegen.
Wendy schreef:Hij heeft trouwens een klein scheurtje in zijn voorhoef, net onder de kroonrand.... hoe komt een paard daaraan, en kan het echt kwaad?
nienke07 schreef:Hoe zijn je foto's gelukt? Ga je die zo plaatsen?? Kan de rest meegenieten!!!!
Antheman schreef:Ik kwam vandaag in mijn eigen bos nota bene een prachtig paard tegen op Smitjes![]()
Ik heb nog maar even omgekeken.....