Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dekoezegtboe schreef:ik zou er zelf niet zo snel aan beginnen. Ik heb thuis al een pony staan (die ik voor geen goud zou willen missen) waar al van alles mis mee is en niets meer mee gedaan kan worden. ik ga me dan toch hechten aan zo'n beest.
arno8 schreef:Cyste op het straalbeen en kraakbeenverbening.
Morrie schreef:Citaat:geen idee hoe ver Weesp - Huizen is? Of is die stal niet in Huizen?
het is in Laren, maar Weesp-het Gooi is héél onhandig: altijd file op de A1 alle kanten op.... op alle tijden van de dag
Het valt niet mee iemand te vinden die een ruin heeft die 24/7 buiten mag in de winter in het Gooi....en of Morrie genoegenneemt met een shet als gezelschap, betwijfel ik, ben bang dat ie zich kapot gaat vervelen en dat beest gaat slopen na verloop van tijd. Een shet kan ik nog wel regelen......
Morrie schreef:de shetjes bij ons zijnallemaal van die secreten, ze bijten, slaan en rennen hard weg als je ze moet hebben..... Morrie is ontzettend speels, tot vervelends toe, hij krijgt zelfs de oudste ruin uit de wei (ver over de 20) nog weer aan de gang.....
alleen niet 's morgens vroeg, want Morrie heeft een ochtendhumeur, beetje jammer wel, want ik ben een ochtendmens.....
Wendy schreef:Best een leuk paard zo te zien. Ik hoop echt dat je een oplossing voor hem vindt. Is er ook een reden waarom je hem zelf niet opneemt? Vanwege het onderhoud?