Cookies schreef:Brrr, nou ik ga 85 lagen kleren aantrekken en dan hobbel ik naar Ponto. Waarom heb ik geen postzegels dan kan ik daar lekker mee voor de verwarming blijven zitten?
Omdat je geen watje bent

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:Brrr, nou ik ga 85 lagen kleren aantrekken en dan hobbel ik naar Ponto. Waarom heb ik geen postzegels dan kan ik daar lekker mee voor de verwarming blijven zitten?
smurf schreef:Pas eind level 2 schijn je enigszins verantwoord op "trail" te kunnen en dan nog achter een zéér ervaren Parellier aan, dus we hebben nog wel een jaartje te gaan....
Citaat:ie denken nog steeds in termen van 'lekker warm op stal'
Cookies schreef:Zo begin weer langzaam te ontdooien. Het woord "stapritje" heeft Ponto niet meer in zijn woordenboek staan. Draf-galop-uitgestrektedraf-piaffe-ritje staat er wel in.
Arabesk schreef:zo k heb het wel weer gehad voor vandaag.
Today is POETS day, Piss Off Early Tommorow is Saturday
johnnie schreef:
Naar mijn mening zijn deze goed gekapt en zien er goed uit. Wat is jullie mening?
Mac schreef:Cookies schreef:Zo begin weer langzaam te ontdooien. Het woord "stapritje" heeft Ponto niet meer in zijn woordenboek staan. Draf-galop-uitgestrektedraf-piaffe-ritje staat er wel in.
Whahaha! Dat klinkt bekend! Mijn dame-op-leeftijd is precies zo!!!
smurf schreef:Morries ene voohoef lijkt eraf te gaan vallen: bij de hielen zit een ENORME scheur..... helaas doet mijn digi het niet bij deze temperaturen, maar het is echt een heel eng gezicht.... iemand op stal zei dat dat er nu van komt als je hem zonder ijzers buiten zet op de bevroren grond.... maar mijn gevoel zegt dat het niets ergs is.... ik ga Wout wel ff bellen morgen
jackie schreef:
zoiets heb ik ook nog rond lopen. is bruin, word dit jaar op 25 mei eenentwintig en denkt dattie drie is. als hij zijn zin niet krijgt dan werkt hij ook het hele Weense Rijschoolprogramma af.