Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:de foto's zie ik niet: kruisjes
handschoenen: ik heb leren mer fleece gevoerde handschoenen (ala Parelli, maar van Cornelie) heerlijk...... ze vormen naar je handen en ik heb geen koude handen meer!
@AM Ali heeft zulke gave nieuwe jodhpurbroeken, ik heb er eenje gekocht die ik gewoon voor net ga dragen, zoooooo gaaf......
smurf schreef:ik heb een hele fijne rib jodhpurbroek gekocht met nepleren inzet (heeft ie in bruin en grijs, ik heb bruin) , hij had ook westernmodel: spijkerstof met nepleer, net of je chaps aan hebt, heel grappig en helemaal spijkerstof, erg leuk allemaal weer......
angela88 schreef:..als die militairen opgehoepelt zijn...
angela88 schreef:Ik denk zelf dat er een grote kans bestaat dat jij bang bent dat het mis gaat tijdens het rijden door de militairen, en dat doorgeeft aan je paard. Geen wonder dat ie dan zo snel mogelijk naar huis wilt..... (kan dit kloppen, of zit ik echt helemaal verkeerd??)
Cookies schreef:*kijkt boven struik uit* ja, riep iemand mij? Ik wil best wel helpen hoor AM. Als ik honderd keer uit een struik moet kruipen om je paard het schrikken af te leren dan wil ik dat best doen. Maar dan moet het wel iets warmer zijn anders ben ik na 2 keer kruipen al dood gevroren. (ben vreselijke koukleum)
Moet je eerst grondwerk doen voordat ze je les geeft AM?
angela88 schreef:Ach, ooit komt het allemaal wel goed. het geeft ook een beetje een uitdaging en iets om naar toe te werken, en af en toe geeft dat een reden om heel erg trots op jezelf te zijn....
Cookies schreef:*kijkt boven struik uit* ja, riep iemand mij? Ik wil best wel helpen hoor AM. Als ik honderd keer uit een struik moet kruipen om je paard het schrikken af te leren dan wil ik dat best doen. Maar dan moet het wel iets warmer zijn anders ben ik na 2 keer kruipen al dood gevroren. (ben vreselijke koukleum)
Smurf schreef:ik ga es kijken of m'n nieuwe bril klaar is, dan zie ik die kleine rotlettertjes weer een stuk scherper.....
angela88 schreef:Ik heb Wit trouwens ook een keer goed kunnen buitenrijden toen vriendlief op de fiets meeging... kennen onze paarden elkaar ofzo ??? dan hadden we dat wel eens mogen zeggen dat ze van die stomme afspraken hebben gemaakt.......