angela88 schreef:Buitenrijden durf ik echt niet met hem, sinds dat weigeren buiten heb ik hem niet meer alleen buiten gereden, en toe we hem een keertje aan een haltser+touwtje mee naar buiten hebben genomen, heeft ie mijn vinger gebroken... Nee voor mij is een fris totaal niet te voorspellen paard buiten rijden helaas geen optie....
Vervelend he?
Woensdag had ik les en het ging super! Echt waar! Ik had veel controle en we ware nsnel klaar met de les. Ik ben om de wei uit gaan stappen. Ik heb echter de volgende kruizing genoemen ,iets verder vd wei af.
Meneer ging in volle rengalop naar huis.... Dit 3 keer toe.
Ik ben dus huilend terug naar de wei gegaan en mijn lesgeefster heeft het rondje met mij ernaast, nog een keer gedaan.
Ik vind het heel vervelend, ik was zooo dichtbij wél met hem alleen kunnen rijden. Terug bij af.

Hij was erg bang ,stond te trillen op zijn benen . De militairen oefenen al de hele week en schieten ook veel. Tevens kruipen ze op de meest achterlijke plekken uit de bosjes. Je schrikt je echt een hoedje!
Ik wandel nu met hem, we noemen het "werkend Wandelen" ,combi van Voest en Parelli, zodat hij leert dat wat er ook gebeurd, hij op mij moet letten.
Ach, de bak bij mij is prima, dat is het voordeel van een kurkdroge bak. Dus ik kan ook aan zijn scheefheid werken ,of hem aan de lange lijnen zetten.
Wat een keigaaf 3 wielertje!!!!!