[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:00

ehh... heb er wel zelf schuld aan dat je topic zo hard gaat idd.. Haha!... ach, kan het niet laten.. dus waarom mezelf frustreren als ik het ook van me af kan typen Clown (vergeet de optie om niet meer in het topic te kijken)

Nammie

Hihi , ja inderdaad , lekker rustig!
Paard op stal;lekker rustig Haha!

Maar ik begin al wel aan mezelf te twijvelen;Ik heb al zoveel steekhoudende argumenten gelezen om een paard niet op stal te zetten , maar blijkbaar zit het goede argument er niet bij.Het blijft maar doorgaan...
Goed , moet even mijn hond in de Bench stoppen , en de paarden op stal zetten , want anders worden ze ongelukkig Haha!

Angela

leuke kussens! leuke kleurtjes... ben gek op kleurtjes *LOL*

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:02

zo k zit weer op mijn werk Vork

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:03

Nammie schreef:
Hihi , ja inderdaad , lekker rustig!
Paard op stal;lekker rustig Haha!

Maar ik begin al wel aan mezelf te twijvelen;Ik heb al zoveel steekhoudende argumenten gelezen om een paard niet op stal te zetten , maar blijkbaar zit het goede argument er niet bij.Het blijft maar doorgaan...
Goed , moet even mijn hond in de Bench stoppen , en de paarden op stal zetten , want anders worden ze ongelukkig Haha!

Goed dat je het zegt... ga meteen ff mijn katten bij elkaar grijpen en in de reismand proppen, vinden ze vast niet erg, ze liggen toch al de hele dag te slapen Clown

en de paarden op stal... wel een goede reden om over een week de boel op te knappen, dan hebben ze toch alles gesloopt Haha!

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:08

Haha! Haha! Haha!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:13

Leuke kussens.
Zien er erg aaibaar uit.
(en hangbaar)

Ik verveel me...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:14

Ik kreeg net een leuk telefoontje van mijn baas.... heel misschien gaat er iets goeds voor me gebeuren qua werk....

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:18

damn ik heb mijn wiskunde proefwerk totaal verklooit Verdrietig Kon echt helemaal niks invullen, een 1 dus...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:20

Wiskunde...Dat is voor mij net Grieks..

Wendy,weet je al wat dat betekend dan?

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:21

Visconti schreef:
damn ik heb mijn wiskunde proefwerk totaal verklooit Verdrietig Kon echt helemaal niks invullen, een 1 dus...

ach, dan is de uitslag in ieder geval geen verrassing beter... beter als dat je denkt dat het heel goed ging, en je dan een 1 te pakken hebt... Ach gut

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:27

Onze poesjes zijn eindelijk echte vriendinnetjes geworden. Susy, degene die altijd heeeeel erg afwachtend is, en niet van veranderingen houdt, is nu (ze is krols) eindelijk echt contact gaan zoeken met onze nieuwste aanwinst Lyla (we zijn al een maand of 2 verder). Echt super!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:27

edit: ze liggen hier nu samen naast mij, elkaar schoon te likken Lachen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:29

ben ik ook weer, 92 euro armer: aan de garage moeten betalen voor 2 nieuwe gloeibougies..... met het vooruitzicht dat de andere het ook snel zullen begeven Boos!

Morrie is kreupel, de boerin zei rechtsvoor omdat ie knikt met z'n hoofd op rechtsvoor, maar ik denk linksvoor want daar heeft ie een forse balbetrapping.... maar hij ging super langs de lama zei de boer.... ik ben even langs de lama gelopen met hem en ik betwijfel het. Ik denk dat ie (aan de fiets) is gaan springen bij de lama en op z'n eigen poten heeft gestaan.
Ik moest de DA bellen van ze, maar.... Morries voorvoeten zijn zo vreselijk scheef (toontredend) dat ik dat niet durf, dan moet ie meteen naar Utrecht en op ijzers met wiggen enzo, die er 2 dagen onder zitten en dan weer afgetrapt worden.... dinsdag komt Wout, dat wacht ik even af. Intussen spuit ik de zaak met CTC spray en stop ik 2 x per dag een thermometer in z'n kont..... en hoop dat het goed gaat.....

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:29

Denk dat ik maar eens ga kijken of ik een van mijn teddyberen tot enige arbeid kan uitdagen.....3 dagen niks kunnen doen wegens ernstige hoofdpijnen dus vandaag moet het zwarte monster er maar weer een beetje aan geloven Haha!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:31

Ik denk ook dat je het beste ff op Wout kunt wachten... of er een holist bijhalen?? als duurt dat ook altijd ff... kun je net zo goed op Wout wachten..

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:31

Heb je Morrie nog niet doorgemeten?? dan kun je in ieder geval zelf al zien waar het zit..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:33

_angela_ schreef:
Heb je Morrie nog niet doorgemeten?? dan kun je in ieder geval zelf al zien waar het zit..
Ze weet waar het zit:in de hoefbal,die is kapot getrapt.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:37

ik hoef hem niet door te meten, ik zie het bloed zo wel zitten en een stuk losse verzenen..... daar heb ik gen biosensor voor nodig
Toen ik de rechter voorvoet vroeg, wilde/kon hij hem niet geven en gaf ie steeds links, toen ben ik dus gaan kijken waarom en zag ik het..... ik naar de boer en onschuldig vragen: liep ie wel rad????? *uh* nee hartstikke kreupel..... welk been??? *uh weet ik veel..... tja..... de boerin had gezien (fietste erachter met een ander paard) dat ie op rechtsvoor met z'n hoofd knikt.

Gisteren bij circling game nog niet en ik heb hem gisteren ooknog door de wei zien racen met de anderen......

In z'n ijzertijd had ie dit geregeld en wel erger ook, dan trapte ie met de ijzers de voeten stuk.....

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:39

Wist niet dat het zo kapot was.... balen zeg...

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:43

Afbeelding

Wat zijn ze lief he??

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:48

goh wakkere katten, de mijne slapen bijna altijd Clown

een balbetrapping zie je wel hoor: bloederige zooi......

nu is alles blauw gespoten, vandaar dat mensen me ook gaan bellen, ze zien die blauwe voet en ze zien hem wat moeilijk lopen en dan bellen ze...... wel goed hoor...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:53

Morrie, wat vervelend dat je paard kreupel is. Sterkte!!

En Angela, wat een schattige katten. Wij hebben ook twee rooie poezen, Beertje en Tijgertje, en de jongste, Tijger, hebben we een paar maanden. Was even wennen voor Beertje (pfff, wat kon ze beledigd zijn, zeg), maar het gaat echt hartstikke goed. Is zo leuk om te zien, twee van die maatjes. Ik vind het zo gezellig in huis......

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:57

Zo ik ben weer een beetje op de hoogte. (denk ik) Ara is de sekteleider, Arno de haremleider, wendy de assistent sekteleider, en de rest van het gepeupel loopt in een rieten rokje rond met stro op de kop. Ben ik nog wat vergeten?? Haha!

@morrie sterkte met je paard. Ach gut En je auto. Ik zei nog koop een Subaru, veel minder problemen Knipoog

@visconti, jammer van je proefwerk. Wiskunde was ook niet mijn sterkste vak. (sterker nog, ik kon er helemaal niks van)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 16:00

Hahaha, Visconti, ook zonder wiskunde kun je het redden in het leven, hoor, echt!! Clown
Ik kon er ook niets van, het interesseerde me ook niet. Ik had ooit echt een keiharde 3 op mijn rapport staan, maar toch ging ik over, omdat ik voor de andere vakken wel hoge cijfers had. Dat vond ik dan wel weer grappig (mijn ouders destijds niet).

Maar wel vervelend voor je, dat kan ik me ook voorstellen.