Hopelijk blijft het bij 1 set

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenneke_ schreef:Ik ga maar eens op zoek naar een nieuwe vliegenkap voor Anouar. Een die hopelijk iets langer heel blijft dan de vorige
Morrie schreef:zaterdag 23 graden zie ik, dat is weer té koud
ik dwing mezelf op het balkon te gaan zitten, anders heb ik er volgende week spijt van als de zomer voorbij is, maar het is echt niet uit te houden
Zometeen eerst maar es ff naar de winkels, als ze open gaan om 1 uur
60 euro? dat valt nog mee, warm beslag bij Stef kost je bijna 100 euro tegenwoordig![]()
ik betaal voor alleen bekappen 45 euro......
Shyla25 schreef:Pff duur hoor ff wat uitproberen, die ijzers gaan me 60 euro kosten en dan het eronder zetten nog
Hopelijk blijft het bij 1 set
Lenneke_ schreef:Ik ga maar eens op zoek naar een nieuwe vliegenkap voor Anouar. Een die hopelijk iets langer heel blijft dan de vorige
Wendy schreef:Ze spreken engels en duits volgens mij.
Het is in Arizona. www.williamsfamilyranch.com
Wel vrij klein hoor, het zou kunnen dat ze op een grotere ranch meer mogelijkheden hebben voor stage enzo.
Shyla25 schreef:Lenneke_ schreef:Ik ga maar eens op zoek naar een nieuwe vliegenkap voor Anouar. Een die hopelijk iets langer heel blijft dan de vorige
Ik raad je die van Imperial Riding aan, zonder oren maar super stevig matteriaal en maar 7,50
Jovarna schreef:Wat is de reden dat jullie laten enten? Vanwege wedstrijden of omdat het van de stalhouder moet?