Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Een hobbelpaard misschien?
smurf schreef:1.55 bij de laatste meting, 1.50 toen ik hem kreeg, ik denk dat ie nu wel 1.60 is, maar ik heb geen meetstok
jackie schreef:Antheman schreef:Een hobbelpaard misschien?
witte muizen??
evitatinkle schreef:Mijn paard is een rare, die blijft alles uitdagen en overal een spelletje van maken. Maar zodra ik join up probeer geeft ze zich gelijk over en kom slikkend en kouwend achter of naast me staan.
Ze staat altijd vrij laag in de rangorde maar is wel verschrikkelijk dominant naar mensen toe. Dit waarschijnlijk daarom. Ze valt mensen ook aan die bij de kudde in komen. Ik ben er van overtuigd dat ze niet echt zal trappen maar beangstigend is het wel voor sommige mensen. Ik heb er echter nog nooit last van gehad. Ze heeft het 1 keer geprobeert te dreigen en toen heb ik een join up gedaan. Dat duurde ongeveer tien minuten.
Maar als mijn paard in een vreemde omgeving is dan is zij ineens de baas en de durfal. Zelfs de merrie die normaal flink de baas over haar is loopt dan als een hondje achter haar aan. Toch wel vreems gedrag. Naarmate ze langer ergens nieuw staan veranderen de rollen weer...of niet wat denken jullie?