Sizzle schreef:Ja zal ik doen.
Ik maak me best zorgen aangezien mijn haantje de voorste gewoon niet meer zo het haantje is als voorheen.
Al is het bij jou volgens mij nog erger als ik dat zo lees.
Heb je al voor Lyme getest?
Lyme was negatief. Heeft ze dus niet en ook nooit gehad.
Ik ken het, dat je eigenlijk je paard niet meer herkent. Nou is dat in de paddock nog niet zo erg, moet ik zeggen. Ik vind wel dat ze heel snel weer dikker wordt.
Iemand op het enduranceforum vindt dat ik teveel met haar doe en dat ik haar moet scheren.
Tja, ik weet het niet, hoor. Bij mij staan ze 24/7 buiten. Ik heb geen stallen. Ik heb er 2 staan met dekens en dat vind ik niet ideaal. Nu heb ik bij hen wel overdag de dekens af, als het aardig weer is. Maar bij een geschoren paard kan dat niet.
Ik wacht de ostheopaat en de laatste uitslagennog even af. Als daar niks geks uit komt, ga ik toch contact opnemen met Tonkie Collee. Die doet fysiologie en doet endurance met ijslanders. Wat toch meer in de buurt komt van mijn fjord dan die arabieren.
Maar dat scheren.... Eerlijk gezegd geloof ik dat niet zo. Net 10 minuten wat stapoefeningen aan de hand gaat het ook door stroop. En daar krijgt ze het echt niet warm van, hoor.
Maar goed, ik wil niks zomaar van tafel vegen. Misschien is dat toch de oplossing...