(of in ieder geval, als ik bij m'n moeder ben dan. M'n vader blijft in het huis waar we nu wonen..)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Tja... maar dat zeiden ze er weer niet bij toen ik belde om het pakketje te kopen...
Ik zou willen dat ik 140 euro per dag uit m'n mouw kon schudden, dan zou ik nog wel een keer op cursus willen....
).

arno8 schreef:Ja, het staat in het begin 10 keer op iedere bladzijde... neem geen hengst!!!
Maar ja... dat lees je pas als je het gekocht hebt...
arno8 schreef:En je had al een megaleuk weiland... Is deze nog megaleuker dan?
De boerderij waar ik het weiland huur, heeft nu ook een huurkamer... maar ik kan het niet betalen
Dus Anouar moet mee verhuizen.

sjiek hoor 
. Anniek vindt het allemaal nog een beetje *eng eng eng* ze heeft de neiging om Arabesk los te laten en ze is bang dat ie over d'r heen loopt. Wat hij dan prompt ook doet. Peter is minder bang en kan kordaat leiding geven aan Arabesk.
. Als ze op de wintec zit, komt ze amper met haar benen onder het zadel uit, dus dat arme kind heeft ook amper grip... Vorige week kreeg ik een hartverknettering toen ze ineens zomaar van het zadel gleed. Pffff 
, ze wil altijd borstelen en aaien. Peter is meer van paard + alles wat er bij komt kijken. Poepscheppen vindt hij ook reuze interessant. Zet zijn zusje dan aan de kruiwagen, die dat helemaal nog niet kan houden en vervolgens met stront en al omkiept. Peter wil ook graag hard, draf is geweldig, Anniek wil liever stappen.
. Ik had haar ook nog even meegenomen naar de ruitersportzaak op het dorp, haar achter in mijn auto geparkeerd. Normaal is ze nogal verlegen, maar ineens kwamen er praatjes vanaf de achterbank
Hele verhalen joh, kon niet alles verstaan omdat ze nogal zacht praat, maar ik kreeg een uitgebreide verhandeling van de (vervelende) jongens in haar klas. Ze deden allemaal zo stoer en dat vond ze maar niks
en daarbij kwam dat ze ook zo druk deden in de klas en daar werd ze wel moe van.
. Hoe moet je die africhten? Zou parelli daar ook voor werken? Heb je ook opvoedpakketen? Level 1,2 en 3

Lenneke_ schreef:Geen Parelli
Gewoon opsluiten in de WC en een uurtje per dag luchten.

arno8 schreef:O jee... weer een methode er bij...
Ik zet de link wel in de uitpuilende 'links die ik nog eens nader moet bekijken' lijst.
.
Lenneke_ schreef:Dat is pas zaterdag