Ze heet dus Rixta en heeft een tuiger-achtig paard, Ramses.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:Lenneke, gewoon nog even wachten tot Jovarna haar opleiding voltooid heeft tot Master Saddle Fitting Consultant
Citaat:Ze heet dus Rixta en heeft een tuiger-achtig paard, Ramses.
Morrie schreef:de beste zadelmaker van NL, ben benieuwd wie dat is.....
Jovarna schreef:Kinke schreef:Lenneke, gewoon nog even wachten tot Jovarna haar opleiding voltooid heeft tot Master Saddle Fitting Consultant
Als 't goed is, doe ik in juli examen. Dus ik heb nog even. Maar wellicht kan ik voor die tijd al iets betekenen voor mensen (en hun paarden natuurlijk). Ik doe praktijkervaring op bij de beste zadelmaker van Nederland.
Lenneke_ schreef:Je kan aan Anouar een mooi proefpaard hebbenHij heeft absoluut geen makkelijke rug
Lenneke_ schreef:Ik betaal 75 euro water,dat is geloof ik per 3 maanden als ik het goed heb,en elektra+gas betaal ik 150 euro per maand.Weten jullie wat je ongeveer per maand kwijt bent aan gas, water en licht als je er een beetje zuinig mee om gaat?
Morrie schreef:Citaat:Ze heet dus Rixta en heeft een tuiger-achtig paard, Ramses.
ja die ken ik wel, die is heel goed volgens mij!
Lenneke_ schreef:Weten jullie wat je ongeveer per maand kwijt bent aan gas, water en licht als je er een beetje zuinig mee om gaat?
Citaat:Heb haar en Ramses vandaag al kort aan de slag gezien, zag er erg goed uit!
Lenneke_ schreef:Ik kan vanaf januari een klein vrijstaan huisje huren voor 300 euro in de maand. Bij een boerderij.
Ik ga er maar eens kijken. Kijken kan geen kwaad
Morrie schreef:@arno je mag van meneer Parelli pas iets met eenhengst doen als je level 3 hebt, niet eerder![]()
![]()
Morrie schreef:Citaat:Heb haar en Ramses vandaag al kort aan de slag gezien, zag er erg goed uit!
ze heeft haar level 2 niet met Ramses gehaald, maar met een Fjord![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto=7KRDOBOU
marina schreef:Lenneke_ schreef:Ik kan vanaf januari een klein vrijstaan huisje huren voor 300 euro in de maand. Bij een boerderij.
Ik ga er maar eens kijken. Kijken kan geen kwaad
Jeetje dat is geen geld!
Hoeveel kamers enz?
Wij betalen hier een heel stuk meer, maar ja dat is dan weer delen door 3 dus dat sheelt.
Gas water en Licht zit er bij ons in, dus daar kan ik je niet mee helpen