[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

opala

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 23:48

Waarom niet

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 23:57

Cookies: Hoe was het weerzien met je hubbie? in het blinkende huis

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 23:59

Je kan idd gewoon lekker eten. Alleen moet alles strikt gescheiden blijven in de keuken. Mijn vriend heeft voor zijn pasta een aparte vergiet. Heb je geen vaatwasser dan moet je ook aan aparte pannen denken ivm besmetting. Apart tostijzer, blok kaas etc. Ik ben er nu wel een beetje aan gewent hoe eea te regelen in de keuken gelukkig. Als je wat recepten heb die zijn altijd welkom!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 00:00

opala schreef:
Cookies schreef:
Refluxklachten en zeer waarschijnlijk een maagzweer. Maar heb geen zin in allerlei enge maagonderzoeken

Cookies: Ziekenhuizen kun je beter vermijden, maar sommige dingen vragen om behandeling. Wil je niet bang maken verder

Idd wees sterk en maak een afspraak gewoon om dingen uit te sluiten

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 00:05

Gouda: Je merrie staat in Benschop lees ik. Ik heb ca. 3 jaar in Lopik gewoond, maar kon daar niet aarden.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 00:07

Ik ben moe maar voldaan

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 00:38

opala schreef:
Gouda: Je merrie staat in Benschop lees ik. Ik heb ca. 3 jaar in Lopik gewoond, maar kon daar niet aarden.

Klopt ze staat daar sinds februari. De omgeving lopik/benschop is best fraai maar echt een dorp. Ik woon sinds 2 jaar in bij mijn vriend in schoonhoven dat is al meer een stad.

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 00:39

Lenneke_ schreef:
Ik ben moe maar voldaan

Nog niet slapen dan?

Ik ben wel moe maar geen zin om klaar te maken voor bed

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 09:06

stelletje nachtbrakers zijn jullie zeg!

ik was maar wat blij dat ze m'n blindedarm eruit gingen peuteren, anders had ik het loodje gelegd....... hji was al geknapt namelijk

Verder haat ik dokters en alles wat daarmee te maken heeft, ik heb ook een fossiel van een huisarts, die leeft echt nog in 1850, het jaar dat ie afgestudeerd is..... ik zou wel een vrouwelijke huisarts willen,maar dat schijnt het halve dorp te willen, dus die heeft geen plek....

het is niet echt zonnig hier, er zitten wolkjes voor de zon en ik had Morrie nog wel willen wassen vandaag....

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 10:08

Goeiemorgen,
Gisterenavond wezen stappen met mn zusje en schoonzujse tot een uurtje of 4, toen ging alles dicht. Het was heel gezellig, dat doen we snel weer
En ik heb nog niet eens last van een kater

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 10:51

het is ongelooflijk ik MAG gewoon niet naar die cursus, wie ik ook bel voor info of om iets te regelen: netwerk bezet, in gesprek, telefoon afgesloten..... ik ga maar gewoon naar Morrie.... misschien kom ik nog wel iemand tegen die ik zoek

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 10:55

Hoho..niet ALLES mislukt hoor!
Vergeet niet dat je een mooie tandenborstel hebt voor weinig nu,en je auto was super snel weer klaar!
(ik noem maar wat..)
Nog wel rustig je ontbijt kunnen eten vanmorgen??

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 11:06

Rustig blijven morrie, het komt vast allemaal op zijn pootjes terecht. Ook al lijkt het er soms niet op. Succes

Sorry jongens maar jullie kunnen me echt niet overtuigen om naar het ziekenhuis te gaan. Met die rug ben ik al zo lang bezig geweest (en nog) als ik nou ook nog aan mijn maag moet gaan liggen prutsen. Ik heb er gewoon geen zin meer in.

Hubbie was blij weer thuis te zijn en te zien dat ik geen zwijnestal ervan gemaakt had. (hij overdrijft altijd) Als er 2 pluisjes en 1 kattehaar op de grond ligt dan roept al dat het een terengzooi is in huis. Gelukkig is ie zelf dol op stofzuigen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 11:15

Cookies schreef:
Leuke fotos hoor van de veulens. Echte schatjes zijn het nu, wacht maar tot ze gaan puberen }> Houden jullie de veulens zelf, jovarna en tinkerloos??

Ja, het veulen blijft bij ons!

Wat je maagproblemen betreft Cookies, die heb ik ook jarenlang gehad. Al die jaren Losec geslikt en kon niet zonder. Wel heb ik telkens geprobeerd de Losec af te bouwen en op een gegeven moment kon ik zonder! Nu gaat het al een paar jaar goed, geen Losec meer en geen klachten meer.

Stukje diepgang: de maag staat symbool voor emotionele verwerking en vertering via gedachten.
Pieker je veel?

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 13:05

Hehe ben eindelijk weer thuis

Klinkt allemaal erg vervelend Morrie, sterkte en hopelijk is je auto weer snel heel (zag hem gisteren voor de deur staan bij je flatje).

Dat dieeten gaat mijn ma ook doen ze is getest en mag geen suiker meer en geen melk en nog wat andere dingen.
Het zit er dik in dat ik hetzelfde heb jammer maar melk weet ik al en zonder suiker kan ik echt iet leven momenteel
Als mijn leven weer wat rustiger is ga ik het wel proberen

Knuffels, ik ga boodschappen halen

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 13:29

Pfff, denk ik zondag ochtend normaal te kunnen rijden in het bos is er wel weer wat anders.
Blijkt dus dat alle ruiters die normaal in de bak rijden op zondag ochtend gaan buitenrijden. Grote paarden, van top tot teen gehuld in allerlei beschermers, slofteugel en/of bit met hefboomwerking, zowel paard als ruiter geheel gehuld in Ankyset mét bijpassende pet.
Moeten ze allemaal zelf weten. Maar je kan ze dus niet inhalen want dan raken die paarden van streek, ik wil graag een beetje tempo maken in het bos (voor ons is het training), zij stappen alleen maar, dus ik moet ook stappen als ik geen zin heb in een of ander rodeopaard achter me aan.

Ik ga wel weer lekker 's avonds rijden

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 13:37

Citaat:
ik ga boodschappen halen

*uh* het is zondag pony, dan KAN je geen boodschappen behalve bij de benzinepomp....

@TL de tandenborstel is supersonisch,helemaal geweldig en wat duren 2 minuten lang ineens.........

ik stap ook alleen maar met Morrie als ik naar het bos ga en als er een ander paard voorbij komt, gaat ie dus ook ontzettend over de zeik.... maar ik kom nooit meer in het bos, alleen in de polder en binnenkort ook daar niet meer.

M;n benedenbuurvrouw is weer terug van vakantie en met goede moed direct begonnen met zeuren:

ik kom de deur in met m'n zadel, loodzwaar en enorm groot en de deur valt dicht *boem* buurvrouw komt meteen naar boven, of dat ook fatsoenlijk kan en ze zu het wel even voordoen *bladiebla* en dat ik die haan onmiddellijk terug moet brengen naar waar ie vandaag komt ???????????????????????????????

Wat is nu het geval: ik heb hanengekraai als email-melder *whahahaha* dus de haan kraait de hele dag en nacht door hier

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 13:43

Ze moeten het helemaal zelf weten of ze op zondag willen rijden. Moeten ze ook vooral doen, leuke afwisseling voor die bakpaarden. Ik weet alleen dat ik op zondag gewoon niet meer naar het bos ga, er blijven naast die zondag nog 6 dagen over om te rijden en ik hoef er maar 3 per week

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 13:53

zondag is bij ons de enige dag warop er weinig trekkers rijden..... hoewel ik er toch 2 heb gezien, het hooi zal geschud moeten worden en morgenvroeg in pak, voor het gaat regenen.

Gelukkig stond Morrie alweer op de wei toen die trekkers lang scheurden

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 13:56

Anouar was vroeger ook doodsbang voor trekkers en vrachtwagens enzo. Ik moet er niet aan denken dat hij nu nog zo bang zou zijn, zou ik vrezelijk vinden om eerlijk te zijn

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 14:03

toen ik Morrie kocht werd het er direct bij gezegd, maar ik was eigenwijs en hoe ouder hij wordt, hoe banger hij wordt.
Het is echt gevaarlijk, hij gaat echt aan de kletter of loopt achteruit de sloot in.

Dit soort dingen zijn niet echt onbekend bij Norikers hoor, het is een bepaalde bloedlijn waarbij het wat vaker voorkomt: de Elmar lijn en laat Morrie nu officieel Schönbrunn-Elmar heten

Zet je zo'n paard in 2,3 of 4-span dan is er vaak niets aan de hand, maar ja.... ikwil er niet nog eentje bij

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:30

Het is echt warm zeg

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:32

het is op mijn balkon wel lekker, het is niet echt zonnig en er staat een beetje wind.
Straks nog even naar Morrie, even in een wei met gras zetten en dit keer neem ik een boek mee, houd ik het wat langer uit

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:26

Ik zit hier op een stoel met plastic erover(ter bescherming van de stof) en ik glij er echt overheen..
Zweet zweet zweet...
En de batterij van mijn draadloze muis waren op,dus nu zit ik te internetten met een voor de oorlogs muis ding zonder scroll functie,dus ik moet steeds maar weer op dat pijltje rechtsonder en boven om omhoor of omlaag te gaan...
Pfffff...en het is al zo warm...

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:28

Hier binnen is het lekker, maar ik zou liever buiten zitten met een laptop