lijkt me wel leuk om het keuringsfilmpje te bekijken, TL. als ik niet door had gemoeten naar de NK had ik wel willen blijven kijken. weer eens wat anders. ben nog nooit op een Tinker keuring geweest.
ondanks m'n rug en m'n lekkende neus toch maar de achterhoeven even gevijld.... *aarrgghh*
Morrie even op de dijk gezet en laten grazen, ik vind dat enger dan hij..... er kwamen allemaal antieke auto;s langsrammelen (boerendag) en ik flipte al compleet, terwijl Morrie gewoon stond te vreten...... heb hem voorm ijn gemoedsrust maar weer snel in de wei gezet, vanavond laat ik hem wel in de achterste wei bijgrazen....
volgens mij heb ik de kat van Marina al in een ander ropic voorbij zien komen van de week.... iets heel bijzonders....
die kat is al wel op z'n gemak zeg, mijn Turkse Van heb ik de eerste 2 weken dat ie hier was helemaal niet gezien, die zat in eht binnenste van de bank......
jackie,ik weet niet hoe ik dat filmpje van de camera op de pc krijg,maar ik kan het wel op dvd branden voor je,dan kan je het thuis zien. Heb net een foto gekregen van iemand die het laden heeft gefotograveerd:
Angela: ik had nog niet eens de witste paarden hoor...er waren er bij die deden bijna pijn aan je ogen,maar er waren er ook bij die net van de markt leken te komen..
Morrie: dat moet je niet doehoennn... Neem nou rust,anders wordt het erger hoor...
Kinke: dank je wel.
Gouda: ik ga met Femke niet meer naar een keuring. Meer zit er niet in voor haar. Ze is al 10 jaar,en heeft op haar derde jaar een derde premie behaald. Deze tweede premie was dus erg mooi. (voor mij is ze de kampioen) Nee,al dat gedoe met regelen,trailers,vervoer,hulp,vanalles...pfffff....nee laat maar.. Jinty moet als ze 3 is nog een keer,omdat ze nu in het veulenboek staat,en als ze 3 is moet ze naar het merrieboek ver,dus dan wordt ze weer gekeurd. Maar dan neem ik Femke niet mee,dan ga ik alleen met Jinty. (duurt nog heeeel lang)
Marina: leuke poes!!! Schatje hoor,kijkt ook zo eigenwijs. Ik dacht dat rex altijd zonder staart was,of heet zo'n merk nou toch anders? (ik ben niet zo thuis in de katten wereld) O..wacht!! Is dat zo'n kat met krullen???
Verder weer allemaal bedankt voor de lovende woorden over mijn boeren trekpeerden! Ik ben er trots op!
Man lief is zojuist met Witte naar buiten gegaan met het bitlooshoofdstel. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat vinden! (gelukkig is hij wel van de afdeling minder is meer)
Heb net een eind met Anouar aan de hand gefietst. In begin liep hij een beetje moeilijk en hield hij z'n rug heel erg vast. Na ongeveer 5 a 10 minuutjes ontspannde hij helemaal en liep hij als een tierelier. Toen kreeg hij er ook echt lol in, zo'n lekkere blije kop
Was ie aan het lachen? Fijn is dat als een paard ergens lol in heeft! Je merkt het gewoon aan alles in hem/haar.. Fietsen is een welkome afwisseling hoor,dat gaat ie fantastisch vinden!
ohhh..mooie kat Marina (jij bent dus degene die de userid Marina al had ingepikt ) ik had vroeger ook een kat die goofy heette, zo'n dikke rooie theemuts was het
Fietsen gaat ook een stuk sneller. Je hoeft niet helemaal op- en af te zadelen en te poetsen enzo
Ik heb z'n achterhoeven ook weer even bijgewerkt. Er komt echt megaveel dood materiaal uit. Ik denk dat z'n hoeven door die opdonder in Zuid Limburg als een gek nieuw (sterker) materiaal aan het aanmaken zijn, waardoor het oude er allemaal af gaat. Ik kon met de hoevenkrabber een hele groef in de hoef krabben. Onder dat spul zat een hele mooi egale zool.
bij morrie zit er ook zoveel los spul in de hoeven en weer enorme steunsles maar aangezien ik niet durf te snijden zullen die er tot 24 okt. blijven zitten (dan pas komt Wout weer)
Morrie vindt fietsen ook geweldig, alleen jammer dat ik echt het hek niet meer uit durf met hem...... ik flip namelijk compleet.....ik weet waar hij toe in staat is en wat er kan gebeuren en wat de gevolgen zouden kunnen zijn...... dus ik sta stijf van de stress.....
als je es wist wat ik allemaal nog meer niet durfde, buiten Morrie om.....zal ermee moeten leven, zo ben ik nu eenmaal (heeft ook met opvoeding te maken)
Wat ik trouwens raar vind is dat toen ik nog ongezond at en 30 kilo te zwaar was, was ik nooit ziek of verkouden en nu is het vreselijk mis.... een vriendin van me heeft precies hetzelfde, misschien is veel afvallen en gezond eten toch niet zo goed.....