Cookies schreef:Voordat je gaat rijden flink met een rubberen borstel over de spieren dan stimuleer je de doorbloeding en na het rijden ook weer.
Bedankt voor de tip Cookies, dit wil ik niet nog 1x meemaken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:Voordat je gaat rijden flink met een rubberen borstel over de spieren dan stimuleer je de doorbloeding en na het rijden ook weer.
nienke07 schreef:HIHI! Ik postte voor de foto, maar bokt doet raar!!
Zo is het wel een hele mooie combi Am!!!
Antheman schreef:Thans Angela!
Ik zou Klaas dan niet laten komen... ALs je dan nog moet aangeven hoe je het wilt hebben????
Zo, ik ga Merrit vertellen dat hij het erf afmoet.
nienke07 schreef:Gorilla rijdt er ook nog amper in.. rem blijft altijd maar heel even hangen en doet het dan meteen weer... (klinkt nu ik het opschrijf ook heel acherlijk merk ik... ) en ik rij er zowiezo niet in... heb het al eens meegemaakt dat er een wiel afbrak van een auto waar ik in reed... gelukkig stond ik bijna stil.....
nienke07 schreef:... ik zou even afwachten of Ellemieke kan! Daar had iemand hier toch goede ervaringen mee??
angela88 schreef:Tja, maar hij weet wel beter wat er wel af kan en wat niet.. Maar ik hoop dat ik een iets minder voorzichtige bekapper tref... eentje die wel raad weet met steunsels... Ik heb er zelfs over zitten denken om een traditionele bekapper te laten komen, die snijden meestal graag..... En dan daarna weer zelf op de NB manier door te gaan...
Zou dat iets zijn??? (en hem dan wel van de straal af laten blijven)
nienke07 schreef:... ik zou even afwachten of Ellemieke kan! Daar had iemand hier toch goede ervaringen mee??