Antheman schreef:Ohja. Cooks, laat Bob dan wel effe met zijn pet òòk een Anky embleem erbij zetten
Uiteraard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Ohja. Cooks, laat Bob dan wel effe met zijn pet òòk een Anky embleem erbij zetten
Citaat:iets met een koudbloed en parelli!!!
Mosquito schreef:Jossie :
De straal is erg slecht ontwikkeld vind ik, ligt verzonken. Of is ie zo'n stuk weggesneden.
Onderkant heel goed schoonmaken, alle losse stukken die je kunt verwijderen weghalen. Zoek de zool weer op.
Doe je best, mooi afrolpunt erin. hoppa
Mac schreef:Visite die naar mijn paardjes kwam kijken, en eentje in het bijzonder.
Mac schreef:Visite die naar mijn paardjes kwam kijken, en eentje in het bijzonder.
Mac schreef:smurf schreef:(check bij Ara, die moest rijst koken in een steelpan laatst, maar ja zij is chemicus....)
Wat is daar zo vreemd aan![]()
![]()
??
Mosquito schreef:Jossie :
De straal is erg slecht ontwikkeld vind ik, ligt verzonken. Of is ie zo'n stuk weggesneden.
Onderkant heel goed schoonmaken, alle losse stukken die je kunt verwijderen weghalen. Zoek de zool weer op.
Doe je best, mooi afrolpunt erin. hoppa
smurf schreef:ik zit volgende week maandag en dinsdag erg in de knel met Morrie en tijd...... de enige manier om het op te lossen, is me ziek melden, maar dat is ook weer zo iets....
opala schreef:Smurf: Lastig
Gisterenavond voor ik vertrok vertelde de beheerster dat Opala stijf was en kort liep. (Zondag was ik even naar het strand geweest en heb ik haar een stukje in het ondiepe water laten lopen.) Toen ik dus gisterenavond op weg ging, liep ze idd heel moeizaam, echt griezelig, en naarmate de (stap)rit vorderde, ging ze weer als vanouds. Was wel even enge gewaarwording, maar gelukkig van tijdelijke aard. Had ik nog niet eerder meegemaakt. Ik denk dat het gewoon kou op haar spieren is geweest.
Mosquito schreef:alle tips zijn welkom.....?
ik zeg alleen wat ik denk te zien op de foto.
als het niet gewaardeerd wordt ook goed.