Bedankt voor je link trouwens Oop.
Heb vandaag bezoek gehad Nienke en dit weekend nog een keertje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Bedankt voor je link trouwens Oop.
angela88 schreef:Goed hoor, dat ie de trailer opgaat, ondanks z'n angst ervoor!!!!
Jossie schreef:Graag tips en adviezen!
jackie schreef:@Mac: vroeger trok ik de bak met een hek achter Eros, tegenwoordig heb ik een bodemvlakkend driewielertje. gisteren avond nog even gesleept en alles is netjes recht. de bak is zelfs goed om in te rijden. jammer genoeg had ik geen tijd vanwege al mijn tandenafspraken.
smurf schreef:jij zit dus al in fase2, in fase 1 mang je absoluut nog geen fruit of noten....... dat is pas echt afzien, afgezien van bloemkool. worteltjes en broccoli en eieren mag je gewoon eigenlijk niets....
Mac schreef:jackie schreef:@Mac: vroeger trok ik de bak met een hek achter Eros, tegenwoordig heb ik een bodemvlakkend driewielertje. gisteren avond nog even gesleept en alles is netjes recht. de bak is zelfs goed om in te rijden. jammer genoeg had ik geen tijd vanwege al mijn tandenafspraken.
Heb info opgevraagd over jouw bodemvlakkertje, maar ik *ahum* schrok een beetje van de prijs!!
smurf schreef:(check bij Ara, die moest rijst koken in een steelpan laatst, maar ja zij is chemicus....)