Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
goed idee
gouda schreef:hi hij parelli verplicht op die stal. Moet je zeker stalovereenkomst tekenen ofzo. Maar goed weet je tenminste wel dat je als dressuurpikkie daar niet hoeft te gaan staan.
Heeeeel misschien moet mijn paard ook verkocht worden kan haar niet bieden wat ze nodig heeft. Dan komt er denk ik ook een rustige koudbloed (haf ofzo) maar norikers zijn denk ik weer te sterk/sterker vermoed ik.
en heb ik nog wel eens
, maar heel even hoor. Maar wanneer het meer last dan lust is, dan moet er toch echt gehandeld gaan worden. Moet niet van mij, maar van jezelf.
Lange manen, ideale zadel erbij

. Verder doet ie geen stap verkeerd.
. Ik weet niet wie er ooit bedacht heeft dat een haf rustig en braaf is. De mijne is (en in Son's geval, was) stronteigenwijs, voor de duvel niet bang, eigengereid en erg lief (voor mij, tegen de rest van de mensheid zeggen ze KILL als ze iets van hen willen
). Leuk ras!!!
Omdat ze zich bij mij verveeld als ik in de bak rijd (vind dat dressuren ook niet zo leuk omdat ik al moe ben als ik dr op ga en liever wat buitenrijd of wandel) gaat ze lopen vervelen (staken, steigeren, schrikken etc.) ze is super intilligent en werklustig en het wil gewoon niet. Had er in augustus een jaar en verlang eigenlijk stiekum terug naar mij oudje
ook al is ze in de omgang heel lief. Valt gewoon tegen dat je een recreatiepaard dacht te kopen en ze gewoon nog steeds voor je gevoel iedere dag MOET trainen omdat het anders weer fout gaat of ze het niet naar dr zin heeft. Kan de knoop niet doorhakken alleen doe nooit zomaar een dier weg maar vind gewoon dat ik niet goed voor dr zorg en dr tekort doe.
?
die heb ik, zijn wat moeilijk te hanteren maar uit de vulkan lijn 
smurf schreef:koop een Noriker, er zitten heel rustige en kalme exemplaren bij, even goed nar de bloedlijn kijken en van dressuren willen de meeste norikers niets weten........
*tip* neem er niet eentje uit de elmar lijn......die heb ik, zijn wat moeilijk te hanteren maar uit de vulkan lijn

.
. 
smurf schreef:nee de Elmar lijn is de Tiger lijn, staan erom bekend dat ze zo stronteigenwijs zijn...... Morries vader is Tiger daar heeft ie z'n streken van.....en die kerel die op de foto erbij staat is geen 1.50.......