Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nog maar een hele dikke knuf voor Essie en jou dan
! Ik hoop zo dat de hoefsmid iets kan vinden... ik duim zeker mee
! Maar klieren zal ze nooit en des te sneller zijn we weer met haar klaar (het is net of ze dat aanvoelt; als ik even rustig blijf staan nu mag ik zo weer op de wei
). Braaaaf paard
.Zwerte schreef:@Dani62: jij viert wel erg uitbundig je verjaardag zo!
Ben erg benieuwd wat je vriendinnen van plan zijn, we willen wel uitgebreid verslag he?!

Zo, daar was ik ook weer is. Druk gehad afgelopen weken. Nu bijna 2 weken geleden ben ik tijdens uitgaan van een podium afgevallen, volgende dag naar het ziekenhuis gegaan want enkel was helemaal dik en kon er niet op staan. Enkelbanden waren gescheurd, kreeg er een spalk omheen en loop nu dus al 2 weken op krukken. Ontzettend vermoeiend, ook druk met school gehad dus weinig tijd/zin in bokt.
Sterkte allemaal!
Hij heeft vorig jaar in november een hoefzweer gehad, wilde hem uit het land halen en hij stond op 3 benen. Zoveel pijn had hij, ik stond gewoon te huilen in de wei...

Zwerte schreef:even vraagje aan jullie... rock staat dus buiten, zonder schuilstal. Zal nu dus wel lekker doorweekt zijn... en dan die vorst vannacht erbij... op dit soort momenten merk ik dat ik toch moeite heb met hem lekker laten staan... zo dik is zn vacht nu nog niet! Wat doen jullie met dit soort dagen?
. 
JoviBan schreef:@Timbers, ik hoop dat de hoefsmid is geweest en de hoefzweer heeft gevonden en heeft kunnen uitsnijden. Hopelijk is Est dan weer snel van de pijn af!
ik weet niet goed wat ik er van moet zeggen... zei de hoefsmid ook wat je er aan kunt doen of weet de DA dat beter?