trailer huren heb ik al geprobeerd hier in de buurt, kan wel, vor 1 dag door de week en ik heb hem 3 dagen nodig vrijdag t/m zondag, dat doen ze niet....
Maar ik heb plan B......als plan A niet werkt, treedt plan B in werking...... als het niet makkelijk kan, dan moet het maar moeilijk enz.
ahhhh de scheepstoeters van het voetbal beginnen weer hier, m'n katten zitten alweer onder de bank
He he kan eindelijk weer even bijlezen. Gisteravond was ik pas om 23.00 uur thuis van dat diner met de generaal. Hadden ze ook nog blauwe hap Nou dat was weer boffen. Vandaag was de commando overdracht en ze vonden het wel leuk als ik de hotemetoten op zou vangen. Na de overdracht mocht ik de kadootjes aannemen en het naampje van de gever opschrijven. Ik heb zelf stalpoten nou van die rotschoenen.
@morrie, niet gelijk zien dat je een probleem hebt.... je hebt een uitdaging. Het gaat helemaal goed komen met die cursus van jou, je bent daar namelijk om te leren. *adem in* knip bonzai *adem uit*
Ik ben trouwens ook wuploos.
Mijn hubbie is 2 weken op oefening in Duitsland. Nou komt ie morgen weer thuis en dan moet het hele huis weer glimmen. Kan dus vanavond de hele hut nog schoonmaken, morgen heb ik geen tijd.
VMBO diploma. Ben blij dat ie het gehaalt heeft, want hij is bijna niet te motiveren. Als ie nog een jaar moest doen, dan had ie dat zeker niet gedaan.
ik heb plan B nog, wacht nog even af of er nog reactie op mijn noodkreet komt dat het licht het niet doet, hij moet er binnenkort zelf ook mee weg, dus hij zal er toch iets aan moeten doen, dan treedt plan B in werking....
ik begin al te leren om overal een plan B voor te maken, heel handig als er altijd vanalles mislukt....
het was erg oranje in eht winkelcentrum, heel raar vooral mensen van middelbare leeftijd lopen in oranje kleren rond vandaag hier..... (nee, ik toevallig niet)
van de 50 collega's waren er zo'n 40 man in het oranje vandaag. Moest bijna een zonnebril op Mijn vrouwelijk collega was zo slim om te zeggen dat ze oranje lingerie droeg.....iedere keer als ze door de fabriek liep werd er geschreeuwd: Nou schiet es op...broek uit en laten zien die hap (doet ze dus niet weer haha)
Cookies gefelicitaart!!!! En Morrie, tuurlijk ga je niet voor schut staan, da's nou het leuke van zo'n cursus...iedereen komt om te leren. Probeer er met een positieve instelling naartoe te gaan, dan krijg je tenminste waar voor je geld en leer je het meest.