Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:de kaas die je mag, is in Nederland niet verkrijgbaar (staat achterin het boek) en worst is een beetje raar voor iemand die geen vlees eet
opala schreef:Nienke: Geen idee, en trouwens die paarden vreten aan alles wat los en vast zit, je bent gewaarschuwd
nienke07 schreef:Even wat anders:
Een parelli touwhalster heeft aan de keelknoop een leertje... Ik heb een nieuw touwhalster voor Bruut in de maak... één speciaal voor bij mijn horsemanshipreins, zodat ik degene waar de reins nu aan zitten, weer kan gebruiken met mijn bijpassende teugels met klipjes, zonder steeds met die knoop te hoeven frunniken... Nu zat ik te denken om in plaats van een leertje er wat aan te hangen wat bij Bruut past... ik dach misschien een bij hem passende half edelsteen? Hebben jullie nog leuke ideeen??
Ik hoor ze graag!
nienke07 schreef:...maar geen dadels en vijgen zeker???![]()
opala schreef:Geweldig een trailer, daar kun je je horizon mee verbreden. Elk ruiterpad wordt bereikbaar. Maar het rijden ermee, de gedachte alleen al, vind het nou al moeilijk inschatten hoe lang de auto is
Arabesk schreef:boem is ho, ook met de trailer
Cookies schreef:Ja leuk een trailer, die hebben wij ook. Maar geen auto die hem mocht trekken. En een niet goed gekeurde vrachtwagen. Ook leuk om naar te kijken.
Maar nu......... krijgen we deze week een Landrover Freelander!!! Ja ja eindelijk een auto die een trailer mag trekken.
Gisteravond heb ik op Vesje gereden. Goed he?? ALs ik in dit tempo door ga dan is ze in 2010 wel ingereden.![]()
Ze is echt hartstikke braaf en ze vindt het ook heel leuk. Maar het makkelijker om Ponto te pakken voor het rijden.
Cookies schreef:Ja leuk een trailer, die hebben wij ook. Maar geen auto die hem mocht trekken. En een niet goed gekeurde vrachtwagen. Ook leuk om naar te kijken.
Maar nu......... krijgen we deze week een Landrover Freelander!!! Ja ja eindelijk een auto die een trailer mag trekken.
Gisteravond heb ik op Vesje gereden. Goed he?? ALs ik in dit tempo door ga dan is ze in 2010 wel ingereden.![]()
Ze is echt hartstikke braaf en ze vindt het ook heel leuk. Maar het makkelijker om Ponto te pakken voor het rijden.
Arabesk schreef:opala schreef:Geweldig een trailer, daar kun je je horizon mee verbreden. Elk ruiterpad wordt bereikbaar. Maar het rijden ermee, de gedachte alleen al, vind het nou al moeilijk inschatten hoe lang de auto is
boem is ho, ook met de trailer
ik moest keren in Edam, en achteruit rijden, ik dacht dat ik nooit meer weg zou komen. Bessie vond het niet leuk al dat steken en proberen, maar ik ben er toch uitgekomen. Het valt best mee hoor, ik heb geen les gehad (aso b rijbewijs-trailerrijder) maar je moet sturen en daarna de trailer volgen anders schaart ie. Voor de rest is het een kwestie van een middag oefenen op een industrieterrein, kartonnendozen mee (als pionnen).
Cookies schreef:Nee dat moet ik ook nog doen. Maar Bob heeft wel E achter B dus die mag chaufferen. Ik moet eerst Ves inrijden dan kom ik bij hobbelen. Niet meer met Ponto van die lange ritten.