[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

opala

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:05

Ik doe wel boodschappen bij de AH. Vind ze er wel vrolijk uitzien. Trouwens alles wat gratis is, zeg ik geen nee tegen

Edit: ben nog wuploos
Laatst bijgewerkt door opala op 16-06-06 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:06

Je betaalt er dik voor hoor... dure boodschapjes bij de AH

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:10

Ik ga maar eens de boel doen,want ik krijg morgen hoog bezoek!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:15

Tinkerloos schreef:
Ik ga maar eens de boel doen,want ik krijg morgen hoog bezoek!

Nu weten we dat het normaal bij jou dus een bende in huis is

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:23

Was dat nog niet bekend dan?
Er was hier op bokt ooit een topic genaamd: slonzen online..
(daar hoorde ik echt thuis)

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:28

Ik volg niet alle berichten, er is nog leven naast Bokt, maar ik kan je de hand geven, huishouden is aan mij ook niet besteed en idd voor bezoek, afhankelijk wie, doe ik de boel en heel soms doe ik wat uit mijzelf, mijn man is een opruimer, daar bof ik mee

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:49

Mijn man is een klager..
Hij zegt het elke dag wel...:wanneer ruim je die stapel was nou eens op??
Moet je niet eens stofzuigen?
Die gordijnen hebben een sopje nodig..

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:50

Als hij het zo belangrijk vindt mag ie het lekker zelf doen toch?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:02

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:41

pff ben weer bijgelezen. Hoef vandaag lekker niet naar werk. Dus paardjes hebben lang aandacht gekregen.

We hebben lekker buiten gereden met touwhalster. Normaal zijn we gewend dat mensen allerlei rare dingen naar ons roepen, zo ook vandaag;
'he je paard heeft poten, he paard geef eens een poot'. ??????
en
'fluit fluit fluit'
en
'nou dat gaat mooi'
en
'he je paard is kreupel'

je kunt het zo gek nog niet bedenken of ze zeggen het. ook sexistische opmerkingen. Maar vandaag stopte er ineens een auto naast ons met een man erin. Hij deed zijn raampje naar beneden en wij dachten, nee he krijgen we weer opmerkingen. Zegt ie; 'wat knap dat jullie bitloos rijden, goed hoor!'

We waren te verbaasd om echt te reageren, wow wat een compliment! Op de Markelo'se meerdaagse zei ook al een man tegen ons op de 2e dag; 'o jullie rijden ijzerloos, wat zien de hoeven er goed uit na die lange ritten!'

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:43

Ik heb geloof ik weer ergens ruzie zitten maken over dat het beter is om paarden in de wei te zetten

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:47

TL ga maar lekker bokken hoor, hier spreekt opperslons!

Ik baal letterlijk als een stekker: heb ik een nieuwe trekhaak onder m'n auto laten zetten, heb ik nog alleen maar mistachterlicht op de trailer, op de boedelbak bij de garage deed alles het, bij een andere trailer die toevallig handig geparkeerd stond op stal deed ook alles het, het ligt dus aan de trailer.....

Zou Parelli NL dit accepteren om de cursus te annuleren??? Vrees van niet dus.....

Het was druk op stal, plannen omgegooid en weer niets gedaan...... ik had om 6 uur moeten gaan, dan had ik op de A27 kunnen galopperen.......

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:47

Waaaaaaar???????

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:49

Ons mistachterlicht van de trailer bleef ook steeds aanstaan. Wij hebben hem er gewoon uitgedraaid

Niet je cursus annuleren Morrie, je hebt er zo naar uitgezien.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:51

Tinkerloos schreef:
Kijk maar eens in mijn slaapkamer en keuken:
(en ik heb notabene een vaatwasser!!)

Valt toch wel mee . Daar tegenover staat dat je weleens bij iemand op bezoek bent waar het eruit ziet alsof in je je in een showroom waant van een meubelzaak, dan ga je echt even onder je schoenen kijken en ben je bang om ergens plaats te nemen. Doe mij dan maar een huis met "reuring"

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:53

Citaat:
Niet je cursus annuleren Morrie, je hebt er zo naar uitgezien

sinds ik erachter ben gekomen dat ik mijn doel niet kan bereiken op deze cursus en dat de cursus een level te hoog gegrepen is voor me, ziek ik er alleen maar als een berg tegenop, ik ga vreselijk voor paal staan en de boel ontzettend ophouden daar....... ben verkeerd beoordeeld door iemand die me te hoog had ingeschat....... helaas. Maar de boel is zo dichtgetimmerd dat je er zelfs met juridsche hulp nogniet onderuit komt....dus ik MOET of ik ben m'n 500 euro kwijt

en dan nog verbaasd zijn over een extreem hoge bloeddruk

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:54

Ik opper maar wat, maar kun je die trailer van Ara niet lenen?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:55

nee die is van mij geweest, daar past Morrie niet in, de achterstang kan er niet in en Morrie mag er niet in, hij is 200 kilo te zwaar, daarom heb ik hem aan Ara verkocht.....

Duhelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:56

Morrie schreef:
Citaat:
tip gekregen van morrie om hier even te vragen over het voetjesgeven probleem van mijn paard.

ik bedoelde eigenlijk niet dat je het in de huiskamer ging vragen, maar er een topic over opent op natuals, het forum, ik weet namelijk dat er methodes zijn om paarden voetjes te laten geven en die worden op de rest van Bokt niet gewaardeerd...... dekoe zei het al: Parelli....

ow, ben nog altijd de nieuwe indeling niet gewend
sorry...

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:00

Wie heeft je te hoog ingeschat dan? Zal wel een reden voor geweest zijn toch. Jij bent daar toch om te leren en hulp te krijgen met problemen waar je thuis niet uitkomt. Of snap ik het doel van zo'n cursus dan niet? Daarom ga ik nooit meer naar cursussen ed met eigen paard. Je wordt behandeld alsof je paard veel beter verdiend dan ik, de kluns.

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:02

Ook al haal je het level niet met Morrie misschien word de dag zelf wel leuk en kun je wat van de anderen leren. Er zullen er vast wel meer zakken als de lat zo hoog ligt. Zie het maar als een ervaring, mocht je slagen is het mooi meegenomen, zak je weet je wat je voor een eventuele volgende keer kunt verwachten.

In schoonhoven en Gouda waren de megawuppen ook uitverkocht. Wel had ik nog de enige blauwe megawup gescoord zojuist. Ze hadden alleen nog maar oranje.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:05

mijn bekapper heeft gekeken wat Morrie kan, hij is echter vele levels hoger dan ik en Morrie ook, maar hij heeftn iet gekeken wat ik kan...... en dat is bedroevend weinig

Dit is ook de 1e en laatste keer dat ik naar een cursus ga met Morrie, het is niet 1 dag maar 3 dagen en aldaar moet hij nog op stal ook, dat gaat 1 groot drama worden en dat wist ik niet bij inschrijving, toen dacht ik dat ie in een paddock mocht, buiten in ieder geval...... ikwilde er morgen even heen rijden om dat te besrpeken, maar ik zit dus zonder auto....

allemaal slechte voortekenen en signalen dat ik niet moet gaan, zo zie ik dat tenminste.
Ik ga alleen op cursus om de levels te halen, het is voor mij op dit moment erg belangrijk dat er es 1 keer in mijn leven iets lukt en dit dreigt dus ook jammerlijk te mislukken, zoals alles wat ik aanpak. Op mijn werk durven ze me al niet eens meer op een project te zetten, ze weten dan bij voorbaat al dat het gedoemd is te mislukken

een geboren loser noemen ze dat, geen wonder, ik ben op vrijdag 13 april geboren.......

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:07

Heb net zulke heerlijke olijven gegeten Ben dol op olijven, maar zulke lekkere had ik nog niet gegeten
Ga denk ik binnenkort maar eens een bakkie op de markt ofzo halen

opala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:14

Morrie schreef:
een geboren loser noemen ze dat, geen wonder, ik ben op vrijdag 13 april geboren.......

Verman je toch, je hebt gewoon domme pech en dat is ontzettend balen .

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:15

mmm lekker olijven,..... ik moet nog ff naar de Edah, brengt me op een idee....

ik ben geen man en zo is het nu eenmaal, je kan het wel ontkennen, maar zo ishet al 48 jaar en het zal nooit veranderen.....