Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
arno8 schreef:Zo, net de wei leeg geschept
Gaat suuuuuupermakkelijk met zo'n poepschepdinges. Tjonge als ik dat eerder had geweten.... had de andere wei nu niet vol met stront gelegen.
Maar goed, elke dag een beetje en dan moet het goed komen...
Ehm... heeft er ook nog iemand een POSITIEVE ervaring met Wintec?
Ik zal iig extra kritisch op dat zadel zijn...
Morrie schreef:iOok de huisarts werkt niet op virjdag, beetje jammer, want andere dagen kan ik niet op het spreekuur komen, dan zit ik op m'n werk..... ik had m'n collega's beloofd om vanmorgen direct naar de HA te gaan ivm die belachelijk hoge bloeddruk, ze hebben zeker 5 x gemeten gisteravond en het bleef hardnekkeig 220/115 en het moet dus véél lager zijn
Morrie schreef:Minder stress, maar ja, dat heb ik niet in de hand, dat komt me aanwaaien, veroorzaakt door anderen
Morrie schreef:stuur ze maar eens bij ons langs Ara...... dan leg ik ze de nieuwste onderwijsvernieuwing voor (onderwijsvernieling noemen wij het)......
het is gewoon koud hier, ik heb alweer winterkleren aan
ik heb een nieuwe tomtomhouder en kabel, die man die het me aanbood, is zelfs een goede kennis van m'n collega, hoe toevallig!
Lenneke_ schreef:Anouar werd helemaal wildIk had hem even in de paddock, keihard rennen en bokken en springen, staart om hoog, kop erop. Hij was helemaal uitgelaten.
Ze waren net paarden buiten aan het zetten, dus ik heb hem met een ander paard naar achteren laten rennen (samen is tenslotte leuker dan alleen) hij ging me toch hard