Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:Alweer een club
smurf schreef:gewoon in de wasmachine, bij mij gaat echt alles in de wasmachine, voor zover ik het door het deurtje kan krijgen![]()
![]()
Citaat:Chocoladevlekken verwijder je met kokend water of met glycerine, daarna wassen met water en spiritus
smurf schreef:gewoon in de wasmachine, bij mij gaat echt alles in de wasmachine, voor zover ik het door het deurtje kan krijgen![]()
![]()
Buitenzinnig schreef:Citaat:Chocoladevlekken verwijder je met kokend water of met glycerine, daarna wassen met water en spiritus
Dat lees ik hier....maar je hebt natuurlijk ook geen glycerine in huis.....
smurf schreef:ik ga morgen snel een camera + bedienjoch regelen bij media om m'n grondwerk level 1 op te nemen deze week....
smurf schreef:met zoutzuur gaan ze er ook prima uit....
Wendy schreef:Ik was altijd dingen met groene zeep, spul op de plek smeren en in de machine ermee!
smurf schreef:jaja maar die rode string kan ik toch niet behalen zonder rijden...
opala schreef:smurf schreef:met zoutzuur gaan ze er ook prima uit....
![]()
Cookies: Egaal vies, toont weer als niet meer vies. Moet toch van m'n hart dat het lijkt of de zool zich gewoonweg aan het vernieuwen is. En die steunsels uitroeien.
Antheman schreef:Fijn Kinke, dat de tandarts een boel heeft weggehaald en dat het lúkte!
Doet Kinke het goed op haar nieuwe plek?